انتقال سرمربی استقلال جنجالی شد


سرویس خبر شماره: 2016026
2 مه 1403 ساعت 09:39
1.7 هزار |

1نقطه نظر

دعوت رحمتی به کمیته انضباطی

بر اساس اعلام کمیته انضباطی، سرمربی استقلال باید در ساعات آینده دفاعیات خود را در این خصوص ارائه کند.

انتقال سرمربی استقلال جنجالی شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال در شرایطی موفق شد مقابل شمس آذر به پیروزی برسد که دقایق پایانی این دیدار با هیجان و استرس زیادی برای آبی پوشان همراه بود و پس از دریافت دو گل، نگرانی زیادی برای باخت وجود داشت. پیروزی به نیمکت تیم تشکیل شد.

در پایان آبی ها در ورزشگاه آزادی مقابل شمس آذر به برتری 3 بر 2 دست یافتند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کنند. خوشحالی قابل توجه اعضای این تیم پس از این پیروزی البته اکنون مشکل ساز شده است. پس از اینکه جواد نکونام در چند مرحله با مشت های گره کرده پیروزی تیمش را جشن گرفت و سپس با یکی از هواداران شمس آذر وارد تنش شد، با دخالت و حمایت کیانوش رحمتی در این خصوص، کمیته انضباطی سرمربی استقلال نیز برای ارائه توضیحات دعوت شده حاضر شد. . عمل کردن

پس از تنش لفظی نکونام و هوادار شمس آذر در پایان بازی، کیانوش رحمتی وارد این ماجرا شد و با حرف ها و حرکات دست خود به این ماجرا دامن زد، از جمله انتشار تصاویر در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرد. باید دید کیانوش رحمتی در این خصوص چه توضیحی خواهد داشت و تصمیم کمیته انضباطی برای هافبک سابق آبی ها و سرمربی فعلی این باشگاه چه خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی