اعلامیه استقلال: ما ادعاها را داده ایم، پنجره باز می شود

آبی ها با اشاره به درخواست مدافع کروات سابق خود اعلام کردند: لازم به ذکر است تا ساعاتی دیگر مطالبات هرویه میلیچ بازیکن سابق استقلال پرداخت خواهد شد و پس از اعلام وصول مطالبات وی به فیفا، پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال باز خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1866556
فوریه 04, 1401 در 04:45 ب.ظ
5.5 هزار |

6نقطه نظر

دیدار با سران شباب الاهلی برای خیر قیدی

باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات میلیچ و پین را پرداخت کرده و منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات است.

اعلامیه استقلال: ما ادعاها را داده ایم، پنجره باز می شود

در این بیانیه آمده است: علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که به امارات سفر کرده مطالبات گابریل پین سرمربی سابق این باشگاه را پرداخت کرد و این مربی طی نامه ای به فیفا دریافت مطالبات خود را تایید کرد تا پرونده این مربی به نتیجه برسد. بسته

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجره نقل و انتقالات استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات میلیچ و پین بسته شده است و مدیران این باشگاه در هفته های اخیر تلاش کرده اند تا فعالیت های بازار زمستانی خود را در پرداخت این مبلغ آغاز کنند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز از پرداخت این مطالبات و انتظار باز شدن پنجره زمستانی خبر داد.

وی در جریان سفر علی فتح الله زاده به امارات با سران شباب الاهلی امارات نیز مذاکره کرد تا برای پرداخت مبلغ انتقال از مهدی قیدی به استقلال تاخیر کسب کند. در این مذاکره باشگاه استقلال شانس دیگری داشت.

در همین راستا رسانه های رسمی استقلال به نوشتن این بند اکتفا کردند: مدیرعامل باشگاه استقلال با سران باشگاه شباب الاهلی دیدار و در خصوص مطالبات این باشگاه از باشگاه استقلال با آنها گفتگو کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی