الهامی: باختیم اما با شخصیت بازی کردیم

سرمربی هوادار معتقد است که تیمش با وجود باخت، فوتبال قابل احترامی مقابل هوادار ارائه کرد.

الهامی: باختیم اما با شخصیت بازی کردیم

سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی که در بازی انجام داد زودتر انجام می شد، خاطرنشان کرد: گل گهر هم خوب بازی کرد. همه جوانب باید در نظر گرفته شود. از همه بازیکنان چه آنهایی که به تیم اضافه شده اند و چه آنها که جایگزین شده اند خوشحالم.


سرویس خبر شماره: 1860230
29 دسامبر 1401 ساعت 08:15
740 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من از فرزندانم بسیار راضی هستم

الهامی درباره تعداد شوت کم تیمش در این بازی گفت: بازی را دیدید. شرایط به گونه ای بود که تمرکز و تمرکز در میانه میدان بود. اجازه تیراندازی در کادر را نمی داد. البته توپی که به ثمر رسید به هر حال در چارچوب بود. فکر می کنم گل گهر هم همین وضعیت را داشت. به نظر من بازی فوق العاده ای بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: روز اولی که هوادار را پذیرفتم دوست داشتم تیمی محترم و با شخصیت داشته باشم. امروز یک بازی قابل احترام خوب انجام دادیم، اما این در ذات فوتبال است که همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود. من از بچه هایم خیلی خوشحالم و دست تک تک آنها را می بوسم. به نظر می رسد بازی بسیار خوبی انجام دادیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان خود شد. ساکت الهامی که با وجود شکست از عملکرد شاگردانش خوشحال بود، در نشست خبری پس از بازی گفت: به هر دو تیم می گویم از انجام یک بازی خوب خسته نباشید. من به تیم خوب آقای قلعه نویی و مجموعه گل گهر تبریک می گویم و به فرزندانمان تبریک می گویم.