امباپه اصلا نیمار را در تیم نمی خواهد/ تفاوتی که از سرما به یخ رسیده است!

رابطه کیلیان امباپه و نیمار در پاری سن ژرمن در این فصل از سردی به سردی (!) تبدیل شده است که هارمونی این تیم را به شدت تهدید می کند.

گفته می شود امباپه اصلاً این بازیکن برزیلی را در ترکیب نمی خواهد و از طرفی نیمار 30 ساله از قدرت هایی که به مهاجم 23 ساله فرانسوی داده شده، شگفت زده شده است. این امر به ویژه از زمانی مشهود است که پاری سن ژرمن پول زیادی را برای متقاعد کردن امباپه به رد پیشنهاد رئال مادرید و تمدید قراردادش در تابستان امسال خرج کرد.

پس از شکست برزیل از غنا در لو هاور، نیمار در مورد رابطه او با امباپه نیز سوال شد. با کیلیان؟ او جواب داد. و سپس محل مصاحبه را ترک کرد.

هر دو بازیکن در فرم گلزنی عالی هستند، نیمار 10 بار در تمام رقابت ها و امباپه 9 بار گلزنی کردند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اکیپ نوشت لیونل مسی به عنوان یک واسطه بین این دو عمل می کند تا شرایط در رختکن پی اس جی بحرانی نشود. مسلما هیچ یک از این دو بازیگر به طور مستقیم به این وضعیت نپرداخته اند، اما خیلی چیزها را می توان در اظهارات آنها فهمید. امباپه پس از پیروزی فرانسه مقابل اتریش گفت: “من در اینجا (تیم فرانسه) آزادی بسیار بیشتری دارم. اما در پاریس اوضاع فرق می کند و اینطور نیست. از من خواسته شده که در کناره ها بازی کنم و این متفاوت است.

با این حال، این جدایی اتفاق نیفتاد اما نیمار مطمئن است امباپه نیروی محرکه در تلاش برای متقاعد کردن مدیران پاری سن ژرمن برای فروش او بوده است. در حالی که این دو بازیکن سعی می کنند در ملاء عام لبخند بزنند تا وانمود کنند که همه چیز خوب است و حتی با هم گل ها را جشن بگیرند، به نظر می رسد که همه چیز در پشت صحنه بسیار سرد شده است.

روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارش خود نوشت که رابطه این دو ستاره در ابتدای فصل به هم خورد و از آن زمان تا به حال بهتر نشده است. این گزارش می گوید امباپه در تابستان امسال طرفدار فروش نیمار بود که در سال 2017 به قهرمان فرانسه پیوست.