واکنش نبی به دوبازی شدن بازیکنان تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1845785
07 مه 1401 ساعت 11:30 ب.ظ.
473

0نقطه نظر

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال یادآور شد: بازی دوم مقابل سنگال می توانست خیلی بهتر باشد اما تمرکز کمتر بود اما باز هم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و نتیجه قابل قبولی گرفتیم.

مدیر تیم ملی فوتبال اضافه کرد: اردوی منظمی در اتریش داشتیم و همبستگی بین بازیکنان وجود داشت. هدف رسانه هایی که این مسائل را مطرح کردند روشن است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شایعه اختلاف بازیکنان اردوی اتریش را تکذیب کرد.

    واکنش نبی به دوبازی شدن بازیکنان تیم ملی

وی با تاکید بر اینکه همه دیدند در دو دیدار تدارکاتی نتیجه خوبی گرفتیم، گفت: مقابل اروگوئه که در آمریکای جنوبی نایب قهرمان شد به راحتی پیروز شدیم و مقابل قهرمان آفریقا نتیجه خوبی گرفتیم.

نبی در پاسخ به شایعه دوطرفه بودن بازیکنان تیم ملی در اردوی اتریش گفت: اصلا صحت ندارد. شرایط فنی و نتیجه خوب تیم ملی در دو بازی تدارکاتی مشخص بود و تیم عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود در اتریش را به پایان رساند و دو بازی دوستانه انجام داد. در چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر بین برخی از بازیکنان مطرح شده بود اما حالا نایب رئیس اول فدراسیون این سوال را رد کرده و به اتحاد آنها اشاره کرده است.

محمدمهدی نبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت از اتریش گفت: اردوی 12 روزه ای را در وین اتریش برگزار کردیم که بازیکنان صبح و عصر تمرین کردند و علاوه بر آن کی روش حریفان را آنالیز کرد. جلسات فنی اردو از نظم خاصی برخوردار بود و از اخلاق و انضباط حرفه ای برخوردار بود و انگیزه لازم برای تمرین و مسابقه وجود داشت.