امباپه تایید کرد: در برنامه فدراسیون شرکت نمی کنم

امباپه امروز با انتشار بیانیه ای تایید کرد که در برنامه تبلیغاتی روز سه شنبه فدراسیون فوتبال شرکت نخواهد کرد. و این در حالی است که نوئل لوگرت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه ساعاتی پیش او را به جریمه تهدید کرد و اعلام کرد که فدراسیون از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.

در بیانیه امباپه که توسط وکلای او منتشر شد، آمده است: “متأسفیم که نتوانستیم طبق برنامه قبلی در آستانه جام جهانی به توافق برسیم. بنابراین، کیلیان امباپه تصمیم گرفت در جلسه عکسی که قرار است انجام شود، شرکت نکند. فردا سه شنبه ما از فدراسیون عذرخواهی می کنیم.«فوتبال اعلام کرده است که توافقنامه ما که مربوط به سال 2010 است، به دلیل تکامل فوتبال و روش های ارتباطی باید اصلاح شود. مذاکرات ما برای دستیابی به نسخه جدیدی از توافق قبل از شروع جام جهانی ادامه دارد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844512
28 سپتامبر 1401 ساعت 10:15 ب.ظ
12 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

کیلیان امباپه تایید کرد که به دلیل شرکت در برنامه های تبلیغاتی با فدراسیون فوتبال فرانسه اختلاف داشته است.

امباپه تایید کرد: در برنامه فدراسیون شرکت نمی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فرانسه بار دیگر به دلایل غیر فوتبالی با بحران مواجه شد. مخالفت کیلیان امباپه با حضور در برنامه های تبلیغاتی فدراسیون فوتبال فرانسه حالا به یکی از بزرگترین مشکلات خروس ها تبدیل شده است.

امروز فدراسیون فوتبال فرانسه امباپه را تهدید کرد که باید در برنامه های تبلیغاتی شرکت کند وگرنه جریمه می شود. امباپه که شخصاً تاکنون چیزی در این مورد نگفته است، در نهایت تایید کرد که با فدراسیون فوتبال کشورش بر سر این موضوع اختلاف نظر دارد.

این واقعیت که بهترین بازیکن فرانسه و اولین امید تیم ملی آن کشور برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی قطر از شرایط او راضی نیست، مطمئناً طرفداران فوتبال فرانسه را نگران می کند. با توجه به روزهای گذشته و تجربه تلخ ناآرامی ها و تنش های فرانسوی ها در اردوی تیم ملی، هرگونه خبری که یادآور آن روزها باشد برای فرانسوی ها غیرقابل قبول است.