انتقاد جدیدترین مهاجم تیم ملی از یک مدیرعامل

وی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد به خبرنگار ما گفت: خوشحالم از سوی آقای کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شدم. اینکه تعدادی از نخبگان فوتبال ایران در رده امید و جوانان به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می شوند تا با آنها تمرین کنند و تجربه کسب کنند و همچنین به ایجاد انگیزه در بزرگسالان کمک کنند، قطعاً اتفاق خوبی است. با این اقدام به رشد بازیکنان جوان کمک زیادی می شود. این نگرش مهمی است که از دست مربیان بزرگی مانند آقای کی روش می آید و مطمئنا به آینده فوتبال کشور کمک خواهد کرد.

وی که به همراه هم تیمی خود سینا عبداللهی در این اردو حضور دارد، درباره دو سهمیه نفت مسجد سلیمان در اردوی تیم ملی گفت: یک گلایه کوچک از باشگاه دارم چون ممکن است ندانند ما در تیم ملی هستیم. اردوی تیم و آنها زیاد به این مسائل اهمیت نمی دهند، متاسفانه بازخوردهای منفی از سوی مدیریت باشگاه شد، ما از آنها خواستیم برای ما پرواز کنند، نشد و با هزینه خود به اردوی تیم ملی آمدیم. در این مدت حتی با ما تماس نگرفتند و البته دلیل این تعاملات را نمی دانم.


سرویس خبر شماره: 1851633
12 نوامبر 1401 ساعت 12:12 |
15.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مسئولان باشگاه نمی دانند الان کجا هستم.

وی درباره شرایط تیم ملی امید نیز گفت: متاسفانه تیم امید همچنان بلاتکلیف است. وضعیت سرمربی تیم هنوز مشخص نیست و باید ببینم فدراسیون در این زمینه چه تصمیماتی خواهد گرفت. اردوها قطعا پس از انتخاب سرمربی آغاز می شود. انشاالله به تیم امید دعوت می شویم و می توانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آریا برزگر، مهاجم جوان نفت مسجد سلیمان که از بازیکنان مستعد لیگ برتر محسوب می شود، چندی پیش از سوی کارلوس کی روش به آخرین اردوی تیم ملی بزرگسالان قبل از شروع جام جهانی دعوت شد. ، و این برای اولین بار در تاریخ باشگاه نفت دو ملی پوش بزرگسال دارد.

برزگر درباره شرایط تمرین با تیم ملی گفت: همه کسانی که در تیم ملی حضور دارند قطعا بازیکنان بزرگی هستند و حضور فردی مثل من در چنین پستی باعث افتخار است. شخصیت آقای کی روش، رفتار او با بازیکنان، کلاس رفتاری و کلاس فوتبالی اش تاثیر زیادی روی عملکرد همه ما دارد. ایشان مربی عالی، با برنامه، سخت کوش و کاملا جدی است که بالای سر تیم است. همه اینها نشان می دهد که آینده بسیار درخشانی در انتظار فوتبال ایران است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره نتایج اخیر این تیم و بحث تغییر سرمربی توضیح داد: آقای مهاجری در شرایط سختی با نفت بوده است. این تیم سال گذشته سقوط کرد اما با تلاش آقای مهاجری و زحمات بازیکنان در لیگ برتر ماندگار شد. در این فصل شروع بسیار خوبی داشتیم و نام نفت مسجد سلیمان بر سر زبان ها افتاد اما نمی دانم چرا رفته رفته شرایط بدتر شد. متأسفانه یک سری بدشانسی و مشکلات غیرقابل باور باعث شد که با این وضعیت مواجه شویم. امیدوارم نفت مسجد سلیمان به عظمت سابق خود بازگردد تا هواداران و مردم این شهر خوشحال شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم MIS نفت دعوت بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی بزرگسالان را مثبت ارزیابی کرد.

انتقاد جدیدترین مهاجم تیم ملی از یک مدیرعامل