انصراف من از پرسپولیس پروژه بود/ 400 هزار یورو به پرسپولیس تخفیف دادم


برانکو ایوانکوویچ در تابستان 2018 در اوج محبوبیت از پرسپولیس جدا شد و به تیم ملی عمان پیوست. این مربی 10 اردیبهشت 1398 در گفت و گوی اختصاصی با خبروزشی صراحتا اعلام کرد که به دلیل بد نامی پرسپولیس و عدم دریافت به موقع دستمزدش از این تیم جدا شده است!

برانکو در این خصوص به خبرزاشی گفت: اگر بی ادبی نمی کردند و حقوقم را به موقع پرداخت نمی کردند، در این تیم می ماندم. بارها گفته ام ایران خانه دوم من است و پرسپولیس را خیلی دوست دارم. اگر می خواستم با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از این تیم جدا شوم، این کار را می کردم اما ماندم و با پنجره بسته پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندم. حتی 400 هزار یورو هم به پرسپولیس تخفیف دادم اما معتقدم حذف برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس پروژه ای بود که طراحی و اجرا شد.

برانکو در خصوص اینکه محمدحسن انصاری مدیرعامل وقت پرسپولیس گفته بود پرسپولیس و برونکو جایی در کمیته انضباطی فیفا ندارند و این موضوع باید دوستانه حل شود، تصریح کرد: این حرف ها محبت آمیز است اما مشخص بود. از ابتدا که این مدیرعامل پرسپولیس به من پول نمی داد.

لازم به ذکر است که برانکو هم مانند بسیاری از طلبکاران استقلال و پرسپولیس باید از راه های قانونی پول خود را پس می گرفت و شاید همین موضوع در رد پیشنهاد سرمربی به پرسپولیس در زمستان سال گذشته موثر بود. اتفاقی که البته حداقل تا به امروز برای پرسپولیس و برونکو بد نبوده است چرا که سرخ ها با سرمربی برزیلی خود هنوز شانس قهرمانی دارند و بدهی مالیاتی برونکو را پرسپولیس پرداخت کرده است!

تور خبری برانکو: کناره گیری من از پرسپولیس پروژه ای بود/ 400 هزار یورو به پرسپولیس تخفیف دادم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال