نامه پرسپولیس علیه مصاحبه یک استقلالی!


سرویس خبر شماره: 2015916
1 مه 1403 در 6:55 ب.ظ.
2000 امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سخنانشان را از دهان پیرمردی گرفتند

باشگاه پرسپولیس استقلال را به تخلف از دستورالعمل سازمان لیگ متهم کرد.

نامه پرسپولیس علیه مصاحبه یک استقلالی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال بار دیگر با حضور در ورزشگاه آزادی و مصاحبه تند علیه تیم رقیب خبرساز شد و حالا مصاحبه او با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه شده است.

باشگاه پرسپولیس این مصاحبه را از چند جهت پیگیری کرد و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد که این گونه اتفاقات نقض مقررات اخیر در خصوص محدودیت مصاحبه و بیانیه است.

قرمزها از یک سو معترض بودند که چرا امیرحسین صادقی به عنوان تماشاگر اجازه حضور در کنار زمین را دارد و مسئولان اجرایی مسابقه مانع او نشدند و چرا او در کنار زمین و حتی کنار زمین حضور داشت. جواد نکونام.

در بخشی از نامه اعتراضی پرسپولیس به سازمان لیگ مبنی بر تخلف از مقررات، باشگاه پرسپولیس مدعی شد که باشگاه استقلال از طریق شخص ثالث خارج از باشگاه اظهار نظر کرده است.

باشگاه پرسپولیس معتقد است سازمان لیگ باید دستورالعمل ها را به صورت جامع اجرا کند تا جلوی آنچه را که باشگاه پرسپولیس تخلفات می نامد گرفته شود.

یعنی باشگاه پرسپولیس معتقد است با وجود اینکه استقلالی ها هیچ بیانیه رسمی علیه آنها نداده اند، امیرحسین صادقی نظرات این باشگاه را بیان کرده و در عین حال از محدودیت های جدید بیانیه ها و مصاحبه ها در امان مانده است.

این در حالی است که پس از ابلاغ آیین نامه جدید، جنگ رسانه ای پرسپولیس و استقلال تا حدودی آرام شده و حداقل از صفحات رسمی و مستقیم به حالت مخفی و پروکسی رفته است.

دیروز امیرحسین صادقی در مصاحبه خود به کنایه به پرسپولیس گفته بود در صورت استفاده از واقعیت مجازی این تیم از امتیازات و امتیازات ویژه محروم می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی