ایست قلبی هواداران شباب الاهلی در شب گل نوراللهی



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب این بازی حضور رودولفو آروآبارنا، سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات در ورزشگاه بود تا برای اعلام فهرست امارات در پایان ماه جاری و دیدار با استرالیا در جام جهانی 2022 قطر آماده شود. -خاموش به دنبال عملکرد بازیکنان امارات.


سرویس خبر شماره: 1822811 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 13:44 |
718 |

0نظرات

شباب الاهلی با حضور مهدی قائدی و احمد نوراللهی با دیدن نوراللهی در ترکیب اصلی وارد بازی شد اما قائدی در بین بازیکنان ذخیره و روی نیمکت حضور داشت.

شباب الاهلی در جام اتحادیه امارات مقابل العین شکست خورد.

اما این دیدار در وقت قانونی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید تا بازی در ضربات پنالتی به تساوی کشیده شود و در حالی که احمد نوراللهی بازیکن ایرانی شباب الاهلی پنالتی خود را به ثمر رساند، این العین بود که در نهایت موفق شد این بازی را به ثمر برساند. 4 در ضربات پنالتی برای پیروزی در این بازی.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شباب الاهلی پس از صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در فینال جام اتحادیه امارات به العین سفر کرد.

در دقایق ابتدایی بازی یکی از هواداران نوجوان شباب الاهلی روی سکوها غش کرد. پس از این اتفاق داور مسابقه برای بررسی وضعیت این هوادار و بازپروری او را متوقف کرد که مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت.