بازگشت دو تیم از پرسپولیس با ستاره ای به نام ترابی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پرسپولیس و سایپا از ساعت 19 و 40 دقیقه در ورزشگاه کاظمی آغاز شد و این دیدار با درخشش مهدی عبدی و مهدی ترابی به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم پرسپولیس همه جا برای جبران حمله کرد و در نهایت توانست دو گل به ثمر برساند. در دقیقه 55 بازیکن سایپا به دلیل تکل وحشیانه روی بازیکن پرسپولیس از داور کارت قرمز مستقیم گرفت اما با توافق دو تیم، سایپا با 11 بازیکن به بازی ادامه داد.

در دقیقه 60 توپ ارسالی رفیعی با خطای خط دفاع سایپا به ترابی برخورد کرد و او با در آغوش گرفتن پا گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 75، ضد حمله سریع پرسپولیس، مهدی ترابی عبدی را با یک پاس خوب تک به تک کرد و مهاجم پرسپولیس توپ را از بالای سر دروازه بان حریف تبدیل کرد تا گل دوم سرخ ها را به ثمر برساند. ارتش.

پرسپولیس در دیداری دوستانه در حالی که از حریف خود عقب افتاد با دو گل مقابل شاگردان فکری به پیروزی رسید.

پیش از شروع بازی یحیی گل محمدی و افشین پیروانی با محمود فخری و دیگر اعضای کادر فنی سایپا به گفتگو پرداختند. پرسپولیس در نیمه اول سه موقعیت خوب برای گلزنی داشت که با سهل انگاری از دست رفت و تک گل این نیمه با کرنر مجتبی ممشلی و ضربه سر برای سایپا به ثمر رسید.

پرسپولیس در ادامه بازی موقعیت هایی داشت اما با سیوهای دروازه بان سایپا دو بار بیشتر دروازه این تیم باز نشد.

ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار دوستانه امروز مقابل سایپا به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، کمال صحیح نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1837099
15 اوت 1401 @ 9:19 ب.ظ
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یحیی دوباره فکری را شکست داد;