بازیکن سابق رئال مادرید درگذشت

رینکن یکی از بازیکنان نمادین کلمبیا در دهه 1990 به همراه کارلوس والدراما، رنه هیجیوتا و فاوستینو آسپریلا است. رینکن که برای د کالی، پالمیراس، ناپولی و رئال مادرید در ایالات متحده بازی می کرد، در سال 2001 از تیم ملی خداحافظی کرد. رینکن همچنین از سال 1997 تا 2000 برای کورینتیانس برزیل بازی کرد و اولین کاپیتان این تیم بود که قهرمان باشگاه های جهان شد. جام.

فردی رینکن بازیکن سابق کلمبیایی و رئال مادرید در یک سانحه رانندگی درگذشت.

یک کلینیک محلی در کالی کلمبیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بازیکن سابق رئال مادرید تحت عمل جراحی سر قرار گرفت و در این مدت تحت مراقبت های ویژه بود، اما چهارشنبه شب درگذشت. اوایل امروز مشخص شد که وضعیت بازیکن سابق کلمبیا وخیم است.

گل به یاد ماندنی او در دقیقه 90 در بازی جام جهانی 1990 مقابل آلمان به کلمبیا کمک کرد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند. ضربه او روی پاس دیدنی کارلوس والدرما از ساق های بودو ایلگنر دروازه بان آلمانی عبور کرد و یک امتیاز حساس برای کلمبیا به دست آورد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1819593 |
25 فروردين 1401؟ 11:27 |
5,572 |

5نظرات

رینکن دوام نیاورد

فردی رینکن، 55 ساله، یکی از پنج سرنشین یک خودرو بود که در برخورد رو به رو با اتوبوس در حوالی ساعت 4:30 صبح در کالی کلمبیا به شدت مجروح شد، اما پس از چند روز به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

فوتبالیست سابق کلمبیایی و دوست صمیمی رینکن در بیمارستان به خبرنگاران گفت که او نسبت به بهبودی هم تیمی سابقش پس از دیدارش خوشبین نیست. او گفت که اگر رینکن زنده بماند، دچار «عوارض جانبی زیادی» خواهد شد. رینکن که برای کلمبیا در جام‌های جهانی فوتبال ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ بازی کرد، نماد ملی این کشور است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جامعه ورزشی کلمبیا روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. فردی رینکن، فوتبالیست سابق، در اوایل هفته در یک سانحه رانندگی به شدت مجروح شد و تحت نظر پزشک بود، اما شب گذشته درگذشت.