یک سایت کروات مدعی نیمکت نشینی پرسپولیس است


سرویس خبر شماره: 1819600 |
25 فروردين 1401 ساعت 12:22 |
5,740 |

1نظرات

سرمربی دیناموزاگرب وارد تهران شد؟

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از باخت مقابل آلومینیوم اراک که منجر به حذف پرسپولیس از مرحله حذفی شد، این بار با خونسردی و به جای حمله به داور گفت باید صبور باشیم و دوباره بازی را بسازیم. او به نقاط ضعف تیمش رسیده است و به دنبال غلبه بر آنهاست تا یک تیم قوی خوب دیگر بسازد و قهرمانی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس اگرچه با شکست مقابل آلومینیوم اراک شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داد و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش زیادی کرد، اما این باشگاه قصد قطع همکاری با یحیی گل محمدی را ندارد. نه و این روزها سعی می کند در کنار مربی اش باشد تا پرسپولیس با رفع نقاط ضعفش به روزهای خوب برگردد. این سوال از سوی درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح شد و حتی بزرگان باشگاه از جمله حسین کلانی در این باره مصاحبه ای کردند و گفتند در این زمان باید از زمان یحیی گل محمدی حمایت کرد و حسین کلانی به نکته جالب دیگری اشاره کرد. و گفت پرسپولیس همیشه تمام جام ها را نمی برد.

سایت کروات اکستراتایم گزارش داده است که یک مربی کروات به زودی راهی تهران می شود تا مذاکرات با باشگاه پرسپولیس را آغاز کند. او قرار است دستیار یحیی گل محمدی باشد.

با این حضور احتمالا دامنه فعالیت حمید مطهری در درون کادر فنی تیم پرسپولیس محدودتر خواهد شد. او هم اکنون دستیار یحیی گل محمدی است. شاید با این اتفاق حمید مطهری از ارتش سرخ جدا شود زیرا در سال های اخیر با پیشنهادهای خوبی از دیگر تیم های لیگ برتری مواجه شده بود اما برای ادامه همکاری با ییجی گل محمدی این پیشنهادها را رد کرد.

به نظر می رسد اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی تیم پرسپولیس یکی از اهداف فنی این باشگاه در روزهای آینده باشد. اما سرمربی کروات که به کادر فنی پرسپولیس اضافه می شود کیست؟ طبق اطلاعات ارائه شده توسط سایت کرواسی مذکور کسی نیست جز سینیسا اورشکانین. او پیش از این مربی دیناموزاگرب بود و برای فوتبال آسیا در تیم هایی مانند النصر عربستان بازی کرد.

لازم به ذکر است سینیشا اورشکین مربی 49 ساله اهل زاگرب فوتبال خود را از سال 1999 آغاز کرد و عمدتاً در رده جوانان مربیگری می کرد. اورشکین از سال 2009 تا 2015 هدایت تیم جوانان دینامو زاگرب را برعهده داشت، سپس در سال 2015 به باشگاه النصر عربستان سعودی نقل مکان کرد و به مدت یک سال مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت. این مربی کروات از سال 2016 تا 2019 در بخش‌های مختلف (تیم جوانان و سپس تیم اصلی) باشگاه کرواسی هایدوک اسپلیت مربیگری کرد. وی در فصل 2018-2019 سرمربی هایدوک اسپلیت شد و در 24 بازی موفق به کسب 15، 3 تساوی و 6 باخت شد و در رده چهارم لیگ کرواسی قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی