با اعلام وستهام؛ فقط 3000 هوادار اینتراخت در لندن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اینتراخت فرانکفورت هفته آینده به لندن می رود تا میزبان دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل وستهام باشد.
نزدیک به 30 هزار هوادار این تیم برای تماشای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به بارسلونا سفر کردند و با تهیه بلیت هواداران این باشگاه موفق شدند وارد ورزشگاه نوکمپ شده و اتفاق عجیبی را درک کنند.
اما حالا باشگاه انگلیسی اعلام کرده است که فقط 3000 بلیت برای فروش به هواداران تیم میهمان ارائه می دهد و به نوعی تایید کرده است که اجازه نمی دهد حادثه شرم آور نیوکمپ رخ دهد. تمرینات در ورزشگاه برای این تیم در نیمه … فینال فینال .
اکسل هلمان، سخنگوی آینتراخت در مورد این حادثه گفت: هواداران ما در خرید بلیط از هر طریق ممکن بسیار خلاق هستند. ما قبلاً این را دیده‌ایم و در آینده نیز همین‌طور خواهد بود.»
اکنون به نظر می رسد که ورود هواداران آینتراخت فرانکفورت به ورزشگاه وستهام دشوارتر شده است. همه کسانی که بلیت رسمی بخرند پیام واضحی دریافت خواهند کرد، در حالی که باشگاه آینتراخت نسبت به تلاش هواداران خود برای خرید از شبکه ها و واسطه های آنلاین هشدار داده شده است.
در بیانیه وستهام آمده است: هواداران اینتراخت فرانکفورت که بلیت قسمتی غیر از قسمت تعیین شده برای این تیم را دارند، اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهند داشت و در صورت ورود از این تیم اخراج خواهند شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820918 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 19:27 |
5,561 |

6نظرات

وستهام اعلام کرده است که تنها 3000 بلیت به هواداران اینتراخت فرانکفورت اهدا خواهد کرد.