بدترین اتفاق برای سیتی: اخراج، پنالتی، درگیری با پپ

بازیکنان منچسترسیتی از تصمیم داور بسیار عصبانی بودند اما آندریاس پریرا پشت توپ ایستاد و بازی را 1-1 کرد.


سرویس خبر شماره: 1852006
14 نوامبر 1401 @ 19:35
5.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار منچسترسیتی و فولام، شاگردان پپ گواردیولا با گل جولیان آلوارز پیش افتادند اما در دقیقه 26 بازی، ژائو کانسلو وضعیت سیتیزن ها را زیر و رو کرد. با یک اشتباه در مورد هری ویلسون، مهاجم فولام.

با وجود اینکه سیتی بازی را مساوی کرد و مجبور شد دقایق طولانی را با 10 بازیکن بازی کند، اما این پایان بدشانسی شاگردان گواردیولا نبود. با خروج کانسلو از زمین، پپ که ظاهرا از دست او عصبانی بود، با مدافع پرتغالی خود در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کرد. گواردیولا احساس می کرد که مدافع پرتغالی تیمش نباید روی بازیکن حریف خطا می کرد زیرا حالا تیمش نه تنها گل دریافت کرد بلکه باید 60 دقیقه با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی در حالی که هری ویلسون به سمت دروازه سیتی حرکت می کرد و 100 درصد شانس گلزنی داشت، کانسلو او را از پشت هل داد و او را زمین زد. دارن انگلیس داور داور بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد و سپس مدافع پرتغالی سیتی را با کارت قرمز اخراج کرد.

ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی در دیدار مقابل فولام یک پنالتی به حریف داد و از بازی اخراج شد و در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.

بدترین اتفاق برای سیتی: اخراج، پنالتی، درگیری با پپ