ماجرای سفر سرمربی لیگ برتری به کشور همسایه/ باشگاه پیشنهاد تیم قطری را رد کرد.

صبح امروز خبری مبنی بر پیشنهاد باشگاه الاهلی قطر به ساکت الهامی منتشر شد که با واکنش کانون هواداران تهرانی مواجه شد و این تیم از آغاز تمرینات با حضور این مربی اصلی خبر داد.

ساکت الهامی که پس از قهرمانی در جام حذفی با نساجی مازندران و هدایت هواداران در ابتدای فصل از این تیم جدا شد، با وجود صحبت هایی که به او شده است، همچنان در این تیم تهرانی باقی خواهد ماند.

وی افزود: هر چند ساعت یکبار و به طور منظم و طبق روال معمول و برای هماهنگی بیشتر در کارها، ارتباط صمیمانه ای بین عوامل مجموعه برقرار است و به همراه خانواده در ترکیه برای گذراندن تعطیلات و پنجشنبه ها نیز حضور خواهند داشت. برو ایران، برای شروع تمرین ما از شنبه در مجموعه ورزشی خیریه عام تهران برمی گردند. ساعتی پیش آقای ساکت در تماسی که داشتند مثل قبل پیگیر کارشان بودند و همه چیز طبق روال پیش می رود و مطمئن باشید ساکت الهامی از هواداران جدا نخواهد شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

میلاد فندر، مدیر رسانه ای باشگاه هوادار پیشنهاد یک باشگاه قطری به سرمربی هوادار را تایید کرد، اما زمان برگزاری را مرتبط با اردوی پیش فصل هوادار در ترکیه عنوان کرد و افزود: واقعیت این است که در همان زمان و در استانبول، مدیران تیم قطری با من و برای مذاکره جدی‌تر با مدیران ارشد باشگاه هوادار، در ازای پرداخت مبلغ هنگفتی به این تیم، رسماً از آقای الهامی برای تایید آقای الهامی مشورت کردند، اما سرمربی تیم هوادار در همان زمان از پاسخ منفی خود به باشگاه قطری خبر داد. او به هدف رسید و با از خودگذشتگی او این سوال کاملاً منتفی شد.