برنامه ویژه و درخشان ستاره جدید رئال مادرید

قرارداد آنتونی رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به پایان می رسد و روز گذشته توماس توخل رسما اعلام کرد که این بازیکن در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. به نظر می رسد آنتونی رودیگر با رئال مادرید به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مدافع تنومند فصل آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی خواهد کرد.

آنتونی رودیگر، مدافع 29 ساله آلمانی در حال برگزاری مراسم خیریه برای مردم سیرالئون است.

وب سایت گل مدعی شد که آنتونی رودیگر در تلاش است تا پروژه های خیریه بزرگی را در سیرالئون راه اندازی کند و در واقع شخصاً این برنامه ها را تامین مالی کند. در واقع این بازیکن پس از سفرهای 12 ماهه اخیر خود در این کشور تصمیم خود را برای کمک به مردم سیرالئون گرفته و می خواهد مبالغ هنگفتی را به پروژه های زیرساختی این کشور آفریقایی اختصاص دهد. مادر آنتونی رودیگر اهل سیرالئون بود و در آلمان به دنیا آمد و بزرگ شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گفته می شود قرارداد آنتونی رودیگر با رئال مادرید 4 ساله است و برای سال پنجم یک بند اختیاری در آن وجود دارد. مدافع آلمانی بین 15 تا 20 میلیون یورو پاداش امضا و دستمزد مربیگری و آنتونی رودیگر بین 9 تا 10 میلیون یورو در سال دریافت خواهند کرد. اما به نظر می رسد او برنامه های بزرگی در سر دارد و قصد دارد در سرزمین مادری خود به مردم سیرالئون کمک کند.


سرویس خبر شماره: 1821416 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 22:06 |
1,964 امتیاز خبر|

0نظرات

کمک به میهن؛