بلینگهام: رویدادهای جام جهانی همیشه مرا آزار می دهد


سرویس خبر شماره: 1864454
23 ژانویه 1401 12:14 ب.ظ |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من می دانم که نمی توان کاری کرد و باید به موضوع رسیدگی شود

در به وب سایت رسمی دورتموند در مورد حال و هوای خود پس از جام جهانی گفت: “راستش را بخواهید، فکر می کنم شما خیلی سریع بهبود می یابید. اما گاهی اوقات هنوز به از دست دادن جام جهانی فکر می کنم.”

به گزارش “ورزه سه”، تیم ملی انگلیس با قبول شکست مقابل فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی از جام جهانی قطر خداحافظی کرد. جودی بلینگهام یکی از ستارگانی بود که هواداران انگلیس امید زیادی به درخشش او داشتند. این بازیکن در جام جهانی یک گل زد و یک پاس گل داد و حالا اعتراف می کند که شکست در قطر همچنان او را آزار می دهد. همانطور که در تمرین اخیر دورتموند نشان داد.

پس از پایان بازی های جام جهانی 2022، بلینگهام برای گذراندن تعطیلات به اسپانیا سفر کرد و در آنجا بود که به شایعات نقل و انتقالات رئال مادرید دامن زد. البته مهاجم انگلیسی تاکید کرد که تمرکز فعلی او موفقیت دورتموند است. جایی که آنها در رده ششم بوندس لیگا قرار دارند و برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وی با تاکید بر اینکه هنوز نتوانسته است با اتفاقات جام جهانی کنار بیاید، افزود: به عنوان مثال در یکی از تمرینات اخیر که می خواستم شوت بزنم یک لحظه این فکر به ذهنم خطور کرد که دقیقا اینطور است. مثل موقعیتی که در بازی با فرانسه داشتم و اگر ضربه‌ام را کمی به چپ می‌زدم، آیا تفاوتی ایجاد می‌کرد؟

1791043

ملی پوش انگلیسی دورتموند در رابطه با نقشی که در دو پنالتی تیمش در بازی مقابل فرانسه داشت، گفت: در پنالتی اول نقش داشتم و پاسی که برای ساکا فرستادم با خطا روی او همراه شد. پنالتی دوم، پاس را از دست دادیم. من مدافعان را نزد مونت فرستادم، چنین چیزهایی آزارم می دهد و آزارم می دهد.

جود بلینگهام اعتراف کرده است که خروج انگلیس از جام جهانی همچنان او را آزار می دهد.

بلینگهام: رویدادهای جام جهانی همیشه مرا آزار می دهد