کارشناس امور مالی می گوید قرارداد سه گانه به ارزش 100 میلیون پوند در سال در انتظار منچستریونایتد با سرمایه گذاران جدید است – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

یونایتد سابقه امضای قراردادهای رکوردی و توانایی استفاده از هواداران جهانی خود را دارد. آنها به ترویج این واقعیت ادامه می دهند که بیش از 1 میلیارد دنبال کننده جهانی دارند.

اما با بسیاری از خواستگاران علاقه مند، عمدتاً از کشورهای رقیب خلیج فارس، توافق تا حدودی دور است.

حد بالایی به طول معامله و سایر عناصر مرتبط با گروه مالکیت بستگی دارد. با این حال، می‌توانیم مطمئن باشیم که فراتر از آن چیزی است که TeamViewer پرداخت کرده است.

با این حال، اینکه هواداران چه احساسی نسبت به تغییر نام اولدترافورد دارند، موضوعی قابل تامل است.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی درباره یونایتد، مستقیماً در صندوق ورودی خود – قبل از هر مسابقه و در طول ماه دریافت خواهید کرد.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

چنین مزایای مالی برای باشگاه مطمئناً به تغییرات زیرساختی که پپی اشاره کرد کمک می کند، و اینها بهبودی است که باشگاه برای سال ها زیر یوغ گلیزر فریاد می زد.

بنابراین، ما در اینجا فقط به حقوق جلوی پیراهن نگاه می کنیم. همچنین می‌تواند حق نام‌گذاری زمین تمرین و اولدترافورد باشد که در مجموع ممکن است حدود 100 میلیون پوند ارزش داشته باشند.

فراتر از حق نامگذاری، قرارداد روی پیراهن با ارزش ترین موجودی موجودی اسپانسر است.

برای یونایتد، این مبلغ با یک معامله سه گانه کم می شود و این چیزی است که سرمایه گذاران جدید ممکن است از آن بهره ببرند.

در اوایل ژانویه، مذاکراتی با Visit Saudi، هیئت گردشگری عربستان سعودی، بر سر یک قرارداد اسپانسری روی پیراهن انجام شد.

یونایتد در حال حاضر به دنبال جایگزینی اسپانسر فعلی خود TeamViewer است که اخیراً به دلیل عدم موفقیت در به دست آوردن پاداش‌های چند قرارداد اسپانسر ورزشی خود تحت فشار قرار گرفتند.


در صورت ورود سرمایه گذاران جدید، منچستریونایتد ممکن است به دنبال یک قرارداد سه گانه به ارزش بیش از 100 میلیون پوند در سال باشد.

این به وضوح برای یک مالک جدید بالقوه بسیار جذاب است. ما همچنین می دانیم که روند فروش یونایتد ممکن است شامل تعهدات زیرساختی خاصی باشد – توسعه مجدد استادیوم و زمین تمرین.

بن پپی، کارشناس تجاری و رئیس خدمات ورزشی لندن برای وکلای JMW، هنگام صحبت با Football Insider به جزئیات ارزش و امکان یک معامله سه گانه پرداخت:

قرارداد آنها با شیاطین سرخ – به ارزش 47 میلیون پوند در سال – برای شرکتی با اندازه و مشخصات TeamViewer غیرقابل مدیریت بود که منجر به توافق برای فسخ قرارداد پس از پیدا شدن حامیان مالی جدید شد.

فوتبال اینسایدر ادعا می کند که چنین احزاب در نظر خواهند داشت که حقوق نامگذاری هر دو اولدترافورد و کارینگتون را در کنار حمایت مالی از جلوی پیراهن بفروشند.

البته مسائل به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالکیت یونایتد پیچیده شده است.

“اگر کسی میلیاردها دلار برای یونایتد خرج می‌کند، هر شانسی وجود دارد که هم لباس جلویی و هم حق نام را بخواهد.”


https://thepeoplesperson.com/2023/01/13/triple-deal-worth-100m-a-year-awaits-man-united-with-new-investors-says-finance-expert-258055/ منبع:

به عنوان مثال، اگر سرمایه گذاری ورزشی قطر برای خرید سهام منچستر یونایتد به عنوان یک احتمال مطرح شده بود، با توجه به اینکه هر دو گروه توسط کشورهای رقیب حمایت می شوند، با منافع تجاری Visit Saudi مغایرت داشت.

“هدف برای پایان دادن به فروش در سه ماهه اول سال 2023 تنگ به نظر می رسد. اما اینکه بگوییم یونایتد مالک جدید و اسپانسر جلوی پیراهن خود را برای فصل 2023-2024 آماده خواهد کرد، دور از انتظار نیست.