بند عجیب در ستاره استقلال/ قرارداد فتح الله زاده نیامد و دردسر درست کرد!

البته فتح الله زاده در روزهای اخیر تلاش های زیادی کرده تا با تامین این مبلغ از بازگشت محمد محبی به پرتغال جلوگیری کند. در شرایطی که منابع درآمدی باشگاه استقلال به دلیل اتفاقات و تصمیماتی که در گذشته رخ داده به شدت محدود است، در آینده چالش های زیادی برای استقلالی ها وجود خواهد داشت که هواداران انتظار دارند از عنوان قهرمانی خود در این فصل دفاع کنند. . آهسته. تدریجی



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ماجرای قرارداد محبی یکی از اتفاقات عجیبی است که در روزهای اخیر استقلالی ها را با مشکل بزرگی مواجه کرده است. در شرایطی که این تیم با مشکلات مالی زیادی مواجه است، خبر می رسد که در صورت عدم امکان پرداخت ودیعه قرارداد محبی تا چند روز آینده، باید این بازیکن را آزاد کرده و به باشگاه پرتغالی برگردانند!

فتح الله زاده در گفت و گو با اصحاب رسانه از اتفاق عجیبی در باشگاه استقلال خبر داد و اعلام کرد: 4 روز فرصت دارم تا محبی مبلغی حدود 30 تا 40 میلیارد بپردازد، اگر پرداخت نکنم، قرارداد آقای محبی است. فسخ خواهد شد و ما باید 600 هزار دلار جریمه بپردازیم! این یک کابوس است.”

محمد محبی که در ابتدای فصل با باشگاه پرتغالی سانتا کلارا قرارداد بسته بود، در سال قبل از جام جهانی برای ادامه فوتبالش در ایران به توافق سران دو باشگاه نیاز داشت و این موضوع پس از هفته ها مذاکره به دست آمد. و در نهایت با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال توانست پیراهن آبی را به تن کند.

در این بند تصریح شده است که اگر باشگاه استقلال نتواند قسط دوم مبلغ توافق شده با باشگاه سانتا کلارا را پرداخت کند، قرارداد قرضی این مهاجم با آبی ها فسخ می شود و این بازیکن به تیم پرتغالی بازمی گردد و آنها می توانند در مورد آینده این بازیکن تصمیم گیری کنید. یعنی اگر این مبلغ را پرداخت نکنید عملا محیبی برای استقلال بی فایده می شود!

از روزی که علی فتح الله زاده ریاست مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفت، با مشکلات و چالش های زیادی مواجه بوده است. چالش هایی که تلاش شبانه روزی او و تیم مدیریتی اش را می طلبد تا به اتفاق عجیبی برای استقلال منجر نشود. یکی از مشکلاتی که در روزهای اخیر باشگاه استقلال با آن مواجه است، ماجرای قرارداد محمد محبی است!

در توافقی که مدیران استقلال با باشگاه سانتا کلارا داشتند، بند عجیبی را در قرارداد گنجانده اند که پذیرش آن غیرقابل باور به نظر می رسد! راستی با دیدن این بند ناخودآگاه یاد جمله معروفی می افتیم که جلوی پارکینگ برخی منازل مسکونی یا سازمان ها می بینیم: پارک = بمیر!