وینیسیوس: نژادپرستان باید هزینه کنند

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید می گوید هواداران نژادپرست باید مادام العمر از حضور در ورزشگاه ها محروم شوند.

وینیسیوس: نژادپرستان باید هزینه کنند

در هفته های اخیر و در جریان دربی مادرید، هواداران اتلتیکو در جریان این مسابقه شعارهای نژادپرستانه ای علیه وینیسیوس سر دادند. چه در داخل ورزشگاه متروپولیتانو و چه بیرون از ورزشگاه، عکس هایی از هواداران اتلتیکو منتشر شد که در شعارهای خود او را میمون خطاب کردند.

دادستانی شهر مادرید پس از این بازی اعلام کرد که تحقیقات جنایی را آغاز کرده است. وینیسیوس دوباره در مورد این موضوع صحبت کرد و گفت سرکوب هواداران نژادپرست کار درستی است.

همه نژادپرستان باید به هر طریقی هزینه کنند. اگر آنها عاشق تماشای فوتبال هستند، این هواداران اتلتیکو مادرید هرگز نباید اجازه داشته باشند که دوباره پا به ورزشگاه بگذارند. این باعث می‌شود تا بهای اعمالشان را بپردازند و در رفتارشان فکر کنند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید پس از جنجال هایی که در این فصل به دلیل حملات نژادپرستانه علیه خود داشت، به یکی از چهره های مهم مبارزه با نژادپرستی در فوتبال تبدیل شد. وی در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که هرکس به دیگران صدمه می زند باید عواقب آن را متحمل شود و نژادپرستان را مماشات نکند.

وینیسیوس در مصاحبه با شبکه برزیلی Globo TV گفت: “کسی که به دیگران صدمه می زند باید بهای آن را بپردازد. ما هنوز با نژادپرستان زیادی روبرو هستیم و این واقع بینانه نیست که بگوییم نژادپرستی خیلی زود از بین می رود. اما من دوست دارم باور کنم که جمعیت خوب بیشتر است. از آن بد است


سرویس خبر شماره: 1849916
02 نوامبر 1401 ساعت 22:27 |
6K |

12نقطه نظر