بهترین نسخه سردار به ژابی آلونسو رسید!

به گزارش “ورش سه”، پس از کسب چندین نتیجه درخشان در بوندس لیگا، نوبت به لیگ اروپا رسید تا شاگردان ژابی آلونسو پیشرفت خود را در این رقابت ها نیز به نمایش بگذارند اما امشب حریف سرسختی را پیش رو داشتند.

در این دیدار امین عدلی و موسی دیابی نمایش ناامید کننده ای از خود به نمایش گذاشتند که ژابی آلونسو را بر آن داشت تا ستاره ایرانی خود را برای جلوگیری از شکست به میدان بفرستد.

1851951

سردار آزمون که در فرم بسیار خوبی به سر می برد بار دیگر توانست آمادگی خود را نشان دهد و کاتالیزور گل تساوی لورکوزن باشد. سردار که با هوش بالای خود پشت مدافعان تیم سن ژیل قرار داشت با کنترل بسیار حرفه ای توپ را مهار کرد و سپس پاس دقیقی را به ویرتس داد و این بازیکن با شوتی مهار نشدنی دروازه حریف را باز کرد.

سردار آزمون در بازی امشب هم مانند چند بازی قبلی کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا مثلث موسی دیابی، امین عدلی و فلورین ویرتس را برای شاگردان ژابی آلونسو وارد مثلث هجومی کند.

لورکوزن با درخشش سردار آزمون از شکست در لیگ اروپا نجات یافت.

بهترین نسخه سردار به ژابی آلونسو رسید!

در ادامه بازی سردار یکی دو موقعیت برای خود و هم تیمی هایش ایجاد کرد اما بدشانس بود که در این بازی گل نخورد. حالا می توان گفت مهاجم ایرانی به مهره مهم و کلیدی لورکوزن تبدیل شده و آمار او در 6 بازی قبلی این تیم گواه آن است. چهار گل و یک پاس گل.

1851950
1851952



مجله اخبار فوتبال داخلی

سورپرایز این فصل رقابت های لیگ اروپا، سنت ژیل بلژیک امشب در بای آرنا مهمان لورکوزن بود. این تیم سرسخت حتی مقابل لورکوزن هم پیش افتاد اما در نهایت گل فلورین ویرتس به تساوی رسید.

1851953


سرویس خبر شماره: 1920830
25 آوریل 1402 در 00:53
12.8K |

4نقطه نظر

کمکی حیاتی برای اجتناب از شکست؛