یونایتد 10 بازیکن بدون اخراج شد!


سرویس خبر شماره: 1920831
25 آوریل 1402 در 00:51
6.9 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

البته بخش قابل توجهی از این بلا را خودی ها نصیب تنهاچ کردند تا تیمش در دقایق پایانی برتری 2-0 را به تساوی 2-2 تبدیل کند. مصدومیت نابهنگام لیساندرو مارتینز پس از گل به خودی تایرل مالاسیا در دقیقه 84 جرقه این درام را زد. مدافع میانی شیاطین سرخ به دلیل درد نتوانست بازی کند و با برانکارد زمین را ترک کرد و با توجه به اینکه تنهاچ هر 5 تعویض را انجام داده بود، یونایتد مجبور شد دقایق پایانی را با 10 بازیکن ادامه دهد.

1851954

هواداران یونایتد در چنین مواقعی دعا می کردند تا داور هر چه زودتر سوت پایان را بزند، زیرا هر لحظه احتمال می رفت که تیمشان گل سوم را بزند و فاجعه کاملتر شود. همچنین اتفاقاً بازی با تساوی 2-2 و شگفتی هزاران هوادار یونایتد در اولدترافورد به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که تن هاچ انتظار چنین اتفاقی را نداشت، یک برتری طلایی برای تیم میهمان بود که پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه پر از انگیزه بود. زمانی که کازمیرو از یک خط سقوط کرد و در کنار مگوایر در خط دفاعی مرکزی یونایتد قرار گرفت، بدشانسی بعدی رخ داد و کاپیتان شیاطین سرخ به اشتباه دروازه خودی را در دقیقه 3+90 باز کرد تا بازی به تساوی برسد.

تغییر غیرمنتظره 10 بازیکن یونایتد در دقایق پایانی بازی مقابل سویا، سرنوشت این بازی را تغییر داد.

یونایتد 10 بازیکن بدون اخراج شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهاچ با چهره مصمم همیشگی خود کنار زمین ایستاده بود و به موقعیت هایی فکر می کرد که در صورت به ثمر رساندن گل، تیمش می توانست با پیروزی قدرتمندتری به دیدار برگشت مقابل سویا برود که ناگهان همه چیز عوض شد. . ; یا بهتر است بگوییم همه چیز به گردن او و هواداران یونایتد افتاد. حریف اسپانیایی بلایی را برای آنها به ارمغان آورد که معمولا در این ورزشگاه برای حریفان شیاطین سرخ اتفاق می افتاد!