بیرانوند در بازی مقابل ولز در نقش پیتر چک بازمی گردد


سرویس خبر شماره: 1855281
دسامبر 03, 1401 در 02:17 ب.ظ
14.1 هزار |

0نقطه نظر

احتمال جدی در بازی فردا

اما جام 2022 با اتفاق تلخی برای او رقم خورد. در شرایطی که تجربه بزرگ این دروازه بان یکی از نکات امیدوارکننده ایران به حساب می آمد، در همان دقایق ابتدایی در برخورد با مجید حسینی مصدوم شد و زمین را برای مداوا در بیمارستان ترک کرد. شماره یک ایران در تمرین امروز در شرایط ویژه با ماسک محافظ روی صورت و آماده شروع تمرین اختصاصی رونمایی شد.

در شرایطی که احتمال استفاده مجدد از سیدحسین حسینی بدون توجه به عملکرد و تاثیر او در شش گل زده، با توجه به روحیه او مقابل ولز، با کمترین احتمال همراه است، باید دید که آیا کارلوس کی روش پس از بررسی وضعیت سلامتی بیرانوند و نظر کادر پزشکی، شماره یک او خواهد بود. آیا او مقابل حریف دوم ترکیب اصلی به نفع خواهد بود یا خیر؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند بدون شک یکی از آماده ترین دروازه بان های اردوی تیم ملی قبل از شروع جام جهانی محسوب می شد. دروازه بانی که در جام جهانی قبلی با اینکه تنها دو گل از غول های فوتبال اروپا (اسپانیا و پرتغال) دریافت کرد و دروازه خود را مقابل مراکش بست، یکی از ستارگان تیم ملی به خصوص در زمان خود محسوب می شد. پنالتی توسط کریستیانو رونالدو مهار شد.

در ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که برای ایران بسیار مهم است، بزرگترین مشکل در خط دروازه وجود دارد. آیا بیرانوند به در باز می گردد؟

بیرانوند در بازی مقابل ولز در نقش پیتر چک بازمی گردد

تماشای بیرانوند در این شرایط و در شرایطی که دروازه ایران در غیاب او در دیدار افتتاحیه مقابل انگلیس 6 بار فرو ریخته بود، امید زیادی را ایجاد کرد که او بتواند در شرایطی خاص در دروازه ایران مقابل ولز ظاهر شود. .
دیدن بیرانوند با تصویری جدید طرفداران فوتبال را به یاد پیتر چک دروازه بان سابق چلسی انداخت. گلر دروازه بان چک چلسی در جریان بازی این تیم مقابل ردینگ از ناحیه سر آسیب جدی دید که منجر به عمل جراحی و برداشتن دو قطعه استخوان از جمجمه او شد و به مدت سه ماه غیرفعال بود. اما مصدومیت علیرضا بیرانوند که از ناحیه بینی بود، بدون نیاز به جراحی ماجراجویانه، او را زود به اردوی تیم ملی بازگرداند و او حالا با سه دروازه بان دیگر تیم ملی و مربی دروازه بان ها به کار بازگشته است. . . بیرانوند امروز با چهره ای متفاوت و ماسک محافظ در تمرین حاضر شد تا شرایط او برای همراهی تیم ملی در دیدار حساس مقابل ولز بررسی شود.