ترکیب لیورپول در مقابل برنتفورد با احتمال بازگشت کوناته و کیتا – لیورپول اف سی

قرمزها سال 2022 خود را در خانه به لستر نزدیکتر کردند، اما از برد 2-1 خود دور شدند و دو نگرانی دیگر برای مصدومیت به لیست اضافه شدند.

پس از پیروزی 2-1 مقابل لستر، موارد زیر را می دانیم:

کلوپ ممکن است چهره جدیدی را در تیم خود در غرب لندن بگنجاند، اگرچه هنوز باید دید که آیا کودی گاکپو واجد شرایط خواهد بود زیرا لیورپول پس از انتقال 44 میلیون پوندی او از پی اس وی آیندهوون در انتظار مجوز است.

لیورپول در طول دوره جشن برنامه نسبتاً مهربانی داشت و این بار سه روز بین بازی ها فرصت داشت.

این باید به اکثریت تیم کلوپ از پیروزی مقابل لستر اجازه می داد تا زمان ریکاوری را بگذرانند و برای یک درگیری پرفشار دیگر آماده شوند.

به جرات می توان گفت که رفتن به این جناح چپ بزرگ ترین مشکل کلوپ است، تناسب اندام رابرتسون و تاثیر کاروالیو و اوکسلید چمبرلین نگران کننده است.

این تغییرات شامل ترکیب لیورپول خواهد شد:

بازگشت مورد انتظار فابینیو نیز یک تقویت بزرگ است، در حالی که امید این است که رابرتسون بتواند علیرغم یک پای مرده که او را مجبور به ترک در آنفیلد کرده است، شروع کند.

آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، کوناته، ون دایک، تسیمیکاس؛ فابینیو، کیتا، تیاگو؛ صلاح، نونز، فیرمینو


حتی اگر گاکپو واجد شرایط باشد، هلندی بعید است که نقش مهمی در برابر برنتفورد ایفا کند، زیرا کمبود زمان تمرین پس از جام جهانی، بازی جام حذفی مقابل وولوز را به مقدمه‌ای عملی‌تر تبدیل کرده است.

یازدهم لیورپول مقابل برنتفورد

زمانی که تیم توماس فرانک در پنج بازی بدون شکست و با پیروزی 2-0 مقابل وستهم به پیروزی 2-0 مقابل وستهم دست پیدا کرد، این موضوع کمکی به برنتفورد در میانه جدول در روز دوشنبه ندارد.

با تغییراتی که نسبت به برد روز جمعه داشتیم، لیورپول به این شکل صف آرایی می کند:

اما با چهار پیروزی متوالی در لیگ برتر، قرمزها باید با اطمینان خاطر به پنج پیروزی متوالی به برنتفورد بروند.

کلوپ همچنین می‌تواند پس از نمایش لرزان هندرسون مقابل لستر، تغییری در خط میانی خود در نظر بگیرد، با این گزینه که نبی کیتا در اولین شروع فصل باشد.

اما با وجود مصدومیت‌های جدید که تیمش را تهدید می‌کند، کلوپ می‌تواند از روز دوشنبه شاهد افزایش گزینه‌های ترکیبی خود باشد – و مطمئناً یک ترکیب قدرتمند لیورپول خواهد بود.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/liverpool-lineups-vs-brentford-with-konate-and-keita-returns-possible/ منبع:

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 26 دسامبر 2022: فابیو هنریکه تاوارس، بازیکن لیورپول،

آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، کوناته، ون دایک، رابرتسون؛ فابینیو، هندرسون، تیاگو؛ صلاح، کاروالیو، نونز


لیورپول در اولین بازی خود در سال 2023 دوشنبه شب به مصاف برنتفورد می رود و یورگن کلوپ احتمالاً حداقل یک تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد می کند.

اما راه حل هایی در درون تیم وجود دارد، حتی بدون گاکپو، و چشم انداز بازگشت فیرمینو به ترکیب بسیار مهم است.

اخبار تیم

لیورپول، انگلستان - شنبه، 1 اکتبر 2022: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول پس از به ثمر رساندن اولین گل تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و برایتون اند هوو آلبیون اف سی در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)