تصاویر دیدار با سرجیم رتکلیف باشگاه منچستریونایتد/ برنده دعوا کیست؟

اما سرگیم رتکلیف، یکی از ثروتمندترین مردان بریتانیا، و گروه Ineos او نیز پیشنهادی وسوسه انگیز ارائه کرده اند. راتکلیف، هوادار 70 ساله یونایتد، اعلام کرده است که “منچستر را به منچستریونایتد باز خواهد گرداند” و قول داد که باشگاه را مدرن، مترقی و هوادار محور کند.

همچنین بخوانید : نگاهی به دنیای پر زرق و برق یک میلیاردر مشتری منچستریونایتد را تبدیل کرد / از اخراج شدن به دلیل مسخره به درآمد یک میلیارد پوندی



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رتکلیف که یکی از غول‌های صنعت پتروشیمی است، در اوج سرمایه‌ای حدود 21 میلیارد پوند داشت. او اینئوس را اداره می کند که چندین میلیارد پوند ارزش دارد و مالک نیس در فرانسه، لوزان در سوئیس و همچنین یک سوم تیم فرمول 1 مرسدس بنز است.

سرگیم رتکلیف

سرگیم رتکلیف

سرگیم رتکلیف

امروز نوبت سرگیم رتکلیف و همکارانش از شرکت اینئوس بود تا دیدار VIP منچستریونایتد را دریافت کنند. رقبای بزرگ او در تصاحب باشگاه شیاطین سرخ، قطری های ثروتمند، روز پنجشنبه این تور را دریافت کردند.

میل گفت که انتظار می رود پیشنهاد دوم تا اواسط هفته ارائه شود و به بانک آمریکایی راین گروپ دعوت شود که فروش را مدیریت می کند. سپس با مالکان آمریکایی مشورت می کنند، سپس به حساب های یونایتد دسترسی کامل دارند و در پایان مذاکرات.

و امروز نوبت او بود که به اولدترافورد برود تا ببیند چه چیزی می تواند بخرد. اندی کوری و جان ریس، شرکای جیم در اینئوس، و رئیس قدیمی اینئوس اسپورت و دست راست راب ناوین در تئاتر رویایی بودند. ژان کلود بلان، مدیرعامل اینئوس اسپورت و سر دیو بریلزفورد، مدیر اسپورت اینئوس نیز به آنها پیوستند.

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، یکی از اعضای خاندان سلطنتی حاکم قطر، پیشنهادی ارائه کرده است که کمتر از قیمت درخواستی گلیزرها به مبلغ 6 میلیارد پوند است. گفته می شود پیشنهاد آل ثانی 5 میلیارد پوند است، اما او قول داده است که بدهی باشگاه را پاک کند و بودجه برای بازسازی و امکانات رفاهی در اولدترافورد و کارینگتون را افزایش دهد.

رتکلیف، مالک نیس در لیگ 1، در بدو ورود ریچارد آرنولد به اولدترافورد مورد استقبال قرار گرفت. مانند نمایندگان خاورمیانه، این گروه با کارکنان بخش های مختلف از جمله فوتبال، امور مالی و تجارت و همچنین تئاتر رویاها و کارینگتون ملاقات می کند. ورزشگاه و زمین تمرین نیاز به بازسازی دارند و این بازدید به آنها اجازه می دهد تا پول مورد نیاز برای این کار را ارزیابی کنند.