توخل از من خواست که سرنوشت بازی را رقم بزنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی امروز پس از از دست دادن پنالتی دقیقه 87 از جورجینیو، سرانجام با گل دقیقه 90 کریستین پولیسیچ در استمفوردبریج از سد وستهام شکست و شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را به دست آورد. کریستین پولیسیچ در پایان بازی مدعی شد که توماس توخل هنگام تعویض از او خواسته سرنوشت بازی را رقم بزند و او با گلزنی در دقیقه 90 این کار را انجام داد.

باید این فصل را با نمایشی قدرتمند به پایان برسانیم. بازی های خوبی در لیگ برتر انجام خواهیم داد و سپس برای فینال جام حذفی مقابل لیورپول آماده می شویم. من باید پا به زمین می گذاشتم، سرنوشت بازی را تعیین می کردم و همچنین نشان می دادم که هنوز می خواهم بازی کنم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی چلسی مدعی شد که باید در خانه مقابل وستهم پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1821239 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 20:23 |
764 امتیاز خبر|

0نظرات

کریستین پولیسیچ:

“توماس توخل فقط به من گفت وقتی به زمین آمدم تا سعی کنم سرنوشت این بازی را به نفع چلسی تعیین کنم. کار من در زمین این بود که یک حرکت ترکیبی انجام دهم و یک موقعیت گلزنی برای چلسی در 15 دقیقه آخر ایجاد کنم. کریستین پولیسیچ گفت: مقابل وستهم. اکنون نسبت به هدفمان برای حضور در جمع چهار تیم برتر جدول لیگ برتر احساس امنیت بیشتری داریم و این برد برای همه ما خوب بوده است، ما به یک برد خانگی نیاز داشتیم و این برتری باعث شد جلوی هواداران چلسی احساس خوبی داشته باشیم. .