توصیه به پدیده انگلیسی: نه لیورپول، به یونایتد بیا

بلینگهام در حال حاضر برای بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا بازی می کند. اما انتظار می رود که او تابستان آینده به لیورپول برود زیرا تیم انگلیسی مدت هاست که بلینگهام را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود انتخاب کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جود بلینگهام 19 ساله پدیده تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر بود. درخشش او در این رقابت ها آینده این ستاره جوان انگلیسی را بار دیگر به یکی از سوژه های فوتبال انگلیس تبدیل کرده است.

او در این باره گفت: “بلینگهام در خارج از کشور عالی بوده است. اما او کار خود را در آلمان انجام داده است و زمان بازگشت به خانه است. منچستریونایتد را به عنوان خانه اول خود انتخاب کنید، بلینگهام. در این شک نکنید.”

اگرچه در گذشته از منچستریونایتد به عنوان یکی از باشگاه هایی که قصد جذب بلینگهام را داشتند نام می بردند و حتی در پشت صحنه مذاکراتی بین آن باشگاه و دورتموند در جریان بود، اما طی چند ماه گذشته گزارش هایی در رسانه ها منتشر شده است. کشوری که نشان داد شیاطین سرخ در تلاش بودند این انتقال لغو شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد به بلینگهام توصیه کرده است که شیاطین سرخ را به جای لیورپول انتخاب کند.


سرویس خبر شماره: 1860214
28 دسامبر 1401 ساعت 11:10 ب.ظ
28.4K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد به جود بلینگهام، پدیده تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر توصیه کرده است که برای همیشه به لیگ برتر برود، اما شیاطین سرخ را انتخاب کند نه لیورپول.

توصیه به پدیده انگلیسی: نه لیورپول، به یونایتد بیا