جنگ و جنون؛ یا چگونه یاد گرفتیم که رنج را دوست داشته باشیم!

«زن سپاه ظاهر شد و خوشحال شد
دریا و هامون راه را دیدند

اکنون مشخص شده است که سیمئونه نه تنها بازیگران بلکه هواداران حاضر در ورزشگاه را با حرکت و حرکت مداوم دستان خود آماده می کند. حال و هوای مترو پولیتانو و تشویق و تشویق تماشاگران این دیدار که به نقطه جوشش رسیده بود واقعا تکان دهنده بود.

امیرحسین صدر



مجله اخبار فوتبال خارجی

و «آردا توران» آنچه را که «می تواند بگوید» به زیباترین شکل ممکن بیان کرد: «سیمئونه به ما آموخت که از رنج لذت ببریم».

با نگاهی بیشتر و بیشتر به واژگان، به این نتیجه رسیدم که اسم کولو و لقب دیگو سیمئونه چیست.
با منابع و فرهنگ لغت آنلاین مشورت کنید.

سیمئونه سال دیوانه کننده ای را با اتلتیکو پشت سر گذاشت. عطش پیروزی، طمع سیری ناپذیر، شخصیتی چون قله آتشفشان ها می ترکد و می خواهد هر چه با خودش است و نیست را آب کند.

او در اولین فصل حضورش در اتلتیکو با تیمی متشکل از تیبو کورتوا، دیگو گودین، آردا توران، کوکه و رادامل فالکائو قهرمان لیگ اروپا شد و در لالیگا پنجم شد. در ادامه، فالکائو با هت تریک در سوپرجام اروپا، چلسی را 6-7 شکست داد.
او در این مدت سه عنوان قهرمانی لالیگا از جمله فصل 1-4، لیگ اروپا و بسیاری جوایز دیگر را به دست آورد. 2 در فینال لیگ قهرمانان شرکت کنید. کوهی پر از کارت های زرد و قرمز. و نزاع و درگیری خونین. و البته عنوان بهترین مربی اروپا در فصل 1-4، در این دوره تیکی تاکی بارسلونا هرگز غافلگیر و مرعوب نشد و حتی در صورت شکست مقابل پرافتخارترین تیم جهان باج نگرفت. تاریخ اروپا، رقیب و هموطنش. اندامش را دراز کرد، قلدری کرد، شانه هایش را بالا انداخت و سینه اش را جلوی همسایه ای که هنوز تحقیر شده بود به جلو هل داد.

اما در این لحظات و قطع شدن پخش زنده ویدیویی بازی، از ادامه جنجال و درگیری در تونل غافل شدیم.
استفان ساویچ، مدافع سابق سیتی، کلکسیون خود را با کشیدن فودن، مشت به پیشانی استرلینگ، گرفتن موهایش و تعقیب مرد 2 متری در تونل تکمیل کرد.
این کار مورد توجه پلیس قرار گرفته است و قطعاً احکام سخت و جنایات یوفا.

اینگونه به لوکو افتخار خواهید کرد.
گواردیولا و کلوپ، فرگوسن و ونگر همگی سمفونی های خود را با سازهای خود ساختند. بگیر یا بگذار، چه بخواهی چه نخواهی، راه و رسم او این است:
تا آخر عمر با گلوله و مشت و با شلیک و لگد تحقیر را نپذیرید و تا آخرین نفس شکست نرم با فحاشی و توهین ادامه دهید. محرومیت و جریمه را بدون رزرو بپذیرید.
این روش دیگو “لوکو” سیمئونه است!

گودین جزئیاتی در مورد مربی خود آوا ارائه کرد:بازیکنان برای او خواهند مرد. او این باور را به ما القا کرد که می توانیم با تیم های بزرگتر رقابت کنیم و رقابت کنیم. تبادل اعتماد همه تیم ها ما تا زنده است با او هستیم و او با ماست. و در میدان جنگ خود را نشان می دهد. او راه را به ما نشان داد و ما می دانیم که هنوز تا کجا باید برویم. تا زمانی که بمیرد با او خواهیم رفت».

بخش مهمی از سیاست جنگ طلبانه لوکو و اتلتیکو اعمال فشار بر داوران است. صادقانه بگویم، آنها هنوز هم موفق هستند. داور آن مسابقه، دانیل سیبرت، کنترل و کنترل خود را از دست داده بود. آنها مدام به اکثریت تصمیمات داور اعتراض می کنند، مدام مداخله می کنند و با سوت با تصمیمات آقایان مخالفت می کنند. به این ترتیب آنها کنترل غیرمستقیم بر داوران را به دست می آورند. عدم کنترل داور برابر با چیزی است که او به دنبال آن است. برتری و سوء استفاده بدون چانه زنی.

لیگ قهرمانان، پورتو – اتلتیکو دسامبر 2021

مطمئنم شما هم مثل من و خیلی های دیگر در این هیاهو و جنجال و کارزار و کتک و دعوا و مشت و لگد تعجب نخواهید کرد.
سیمئونه سال‌های زیادی در اطراف خواهد بود و سربازانش را در هر کجا که باشد جمع می‌کند و آن‌ها را طوری آموزش می‌دهد که آماده نبرد و جنگ در مقیاس بزرگ به سبک و سیاق معمول هستند. احترام و کرامت در استراتژی ولرم او جایی ندارد.
ناله نکنیم و آزرده نشویم.

سیمئونه در آوریل 2018 در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لندن اخراج شد

سیمئونه همچنین در دوران بازیگری خود یک هافبک جنگجو، شجاع و زیرک بود. معروف ترین آنها در جام جهانی اتفاق افتاد. اتفاق سنت اتین و اخراج دیوید بکهام در این دیدار نفس گیر و کلاسیک را به خوبی به خاطر داریم.
سیمئونه یک بار سبک بازی خود را اینگونه توصیف کرد: «بازی با چاقو بین دندان‌هایت».

بازی حماسی رئال مادرید مقابل چلسی و پاس کلاسیک مودریچ که به سرعت در تاریخ ثبت شد، درست به دست دادن مردانه گواردیولا با باشگاه در پایان تساوی هیجان انگیز سیتی-لیورپول، دوباره با تساوی 2-1 به پایان رسید. حذف بارسلونا از اروپا مقابل فرانکفورت با گل باورنکردنی سانتوس بور. اولین صعود لستر به نیمه نهایی در کنفرانس جام/لیگ اروپا و پیروزی 3-0 وستهم در لیون و ورود به نیو وادی.
و در نهایت در این بین شاهد بازی حیاتی اتلتیکو مادرید و سیتی بودیم. غول های اروپایی در مرحله یک چهارم نهایی برای جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. اما آنچه در ذهن ما ماندگار شد تصاویر شرم آور و ضرب و شتم نهایی بود.
قابل پیش بینی بود ما می دانستیم اگر تیم سیمئونه به خواسته خود نرسد چه اتفاقی می افتد. و تبدیل شد.
راستش من موقع دیدنش چیزی نخوردم. اصلا.

اتلتیکو به تیمی با ویژگی های خاص خود در اسپانیا و اروپا تبدیل شده است. دفاع مستحکم با ضد حملات استثنایی، با نیش و کار زهرآگین و دفاع تمام عیار تک گل ها و بردهای 1-0 که قابل تامل تلقی می شد.
یک ایده کلیدی در دفاع اتلتیکو، هل دادن حریف به چپ و راست است. چند نفره مسلط و هجومی در منطقه ای که توپ در گردش است، در اختیار گرفتن توپ یا مجبور کردن بازیکن حریف به ارسال پاس برگشتی. کاهش فضای تیم حریف، اختلال در روند سوخت و احتراق تیم حریف و کاهش تعداد حرکات حریفان در زمین و در نتیجه اختلال در برنامه های کربی و تیم مقابل و خنثی سازی موقعیت های گل.
فراموش نکنیم که در میان همه جنگ ها و درگیری ها و هرج و مرج و بی نظمی، نظم قابل توجهی وجود دارد و در این راه، کل تیم “می میرد”.
هواداران فوتبال آن را به خوبی به یاد دارند. در برد 3-0 نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات، اتلتیکو بدون بازیکنان کلیدی دیگو کاستا، خوانفران، فیلیپه لوئیس و ویتولو بازی کرد و در 6 دقیقه اول از چیمه ورسالیکو اخراج شد. متعاقبا یک کارت قرمز برای سیمئونه. اتلتیکو علیرغم بازی با ده بازیکن بدون مربی روی نیمکت و داشتن اکثر بازیکنان در پست های موقت و فاقد مالکیت توپ، فرم و آرامش خود را از دست نداده است. در نهایت تساوی 1-1 برای صعود به فینال کافی بود.

ما شک نداریم که سیمئونه به درستی اتلتیکو را در کنار مادرید و بارسلونا قرار داد. هیچ مربی یا تیمی در اروپا دوست ندارد با اتلتیکو سیمئونه روبرو شود. همه بزرگان اروپا از اتلتیکو راضی نیستند. آنها آگاه هستند که باید با تجهیزات جنگی وارد گود شوند.

سرزمین های دور روزی فتح خواهند شد و ماهی های بزرگ و کمیاب مانند لیگ قهرمانان اروپا روی تور خواهند بود. و همه چیز به شکل رسمی که او می خواهد محقق خواهد شد. “در حال مرگ”

واقعا دنبال معنی چولو باشید.

جام جهانی 2، انگلیس و آرژانتین:

اما مهم ترین نکته تاثیر بی شک سیمئونه روی بازیکنان است. شناخت شخصیت و منش یعنی خزیدن زیر پوست و تسلط بر مغز و قلب هر یک از آنها. بیشتر به خریدهای سیمئونه در بازار نقل و انتقالات توجه می شود که او کیست و به دنبال چه چیزی است. معیار، ارزیابی و الهام او برای خرید بازیکن و حتی سرباز جدید، خود «سیمئونه» است. با خصوصیات مشابه و تغییرناپذیر، سخت و صلب. از بچگی دنیایش اینطور بوده، اینطور یاد گرفته. در دنیای او همیشه فراتر است و برای او و سربازانش تنها فرصتی که باقی می ماند نبود تفاوت است. آخرین تانگو شکست یا پیروزی است. همیشه در پیروزی توقف ناپذیر و در شکست سرکش.

سیمونه از زمان بازی برای اتلتیکو و آرژانتین تقریباً در تمام شیطنت های فوتبال حضور ثابتی داشته است.
دیشب بین ارسال و دریافت پیام کوتاه فوتبالی برای دوستان و تماشای همزمان هر دو بازی به عادل خان فردوسی پور اشاره کردم. بار دیگر اتلتیکو و تیم معمولی، به نظر می رسد که هنوز یازده سیمئونه در زمین حضور دارند.

نیازی به بررسی و بررسی حقایق نیست. راه دوری نمی رویم، دیدار اتلتیکو و پورتو در 2 دسامبر را به خاطر دارید؟ بازی آشفته پرتغال، درگیری 2 بازیکن در نیمه دوم، تنش برای صعود و اخراج سه بازیکن.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در بازی های چند روز گذشته با نزدیک شدن به پایان فصل های پایانی این فصل شاهد نبردهای دیدنی بودیم که همه چیز را داشت.

هیچ کدام از این اتفاقات مرا غافلگیر نکرد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسم. زمانی که رهبر ارکستر دیگو “چولو” سیمئونه راخمانینوف باید پیانوی خود را ببرد تا بتواند حرکت کند، سمفونی نمی بتهوون قدرتمند به نظر نمی رسد.