جیمی کاراگر توضیح می دهد که چرا کوین دی بروین هنوز در سطح استیون جرارد نیست – باشگاه لیورپول

مایکا ریچاردز در CBS به کاراگر پیوست و مدافع سابق منچسترسیتی نظر کاراگر را در مورد اینکه آیا عملکرد و دستاوردهای دی بروین باعث شده است که او از جرارد پیشی گرفته باشد، خواست.

ما توانایی او را زیر سوال نمی بریم، اما از نظر رتبه بندی بازیکنان، همیشه بازیکنان را در بزرگترین لحظات بزرگ ترین تورنمنت ها قضاوت می کنیم.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 3 فوریه 2013: استیون جرارد، کاپیتان لیورپول، گل دوم را به منچسترسیتی در جریان بازی لیگ برتر در استادیوم سیتی منچستر به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

زمانی که نام جرارد با سایر هافبک‌ها مقایسه می‌شود، کاراگر به طور مداوم از همکار و دوست سابق خود حمایت می‌کند، موضوعی که پس از سفر من سیتی به مادرید در پوشش خبری CBS ادامه یافت.

“این یک بازی است اما آن لحظه ای است که وقتی به استیون جرارد فکر می کنید نمی توانید آن را از ذهن خود خارج کنید. ما هنوز آن یک لحظه را برای کوین دی بروین در بالاترین سطح مطلق نداریم.

جیمی کاراگر در مورد مقایسه بین کوین دی بروین و استیون جرارد پس از گل تساوی هافبک من سیتی مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نظر خود را بیان کرده است.

کاراگر در حالی که بعد از بازی در CBS کار می کرد، گفت: “اگر او می توانست آنها را به لیگ قهرمانان اروپا برساند، کسب سه گانه، او را بالا می برد.”

دی بروین پس از آن که ضربه رعد و برق او باعث تساوی امتیاز در بازی اول من سیتی در برابر قهرمان اروپا شد، تحسین های بیشتری دریافت کرد و بحث های گسترده ای را در مورد جایگاه او در میان هافبک های بزرگ آن دوران به راه انداخت.

جرارد البته تقریباً 18 سال پیش الهام بخش بازگشت تاریخی لیورپول در نیمه دوم مقابل میلان در استانبول بود و هم تیمی سابق او معتقد است که دی بروین برای تثبیت نام خود در کنار نام هایی مانند جرارد باید کاری مشابه انجام دهد.

با بازگشت فینال به استادیوم آتاتورک در ماه آینده، بیایید امیدوار باشیم که دی بروین کمی بیشتر منتظر “لحظه استانبولی” خودش باشد.

https://www.thisisanfield.com/2023/05/jamie-carragher-explains-why-kevin-de-bruyne-still-isnt-at-steven-gerrards-level/ منبع:

منچستر، انگلستان - یکشنبه، 10 آوریل 2022: کوین دی بروین، بازیکن منچسترسیتی، پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این بازیکن بلژیکی در طول مدت حضورش در انگلیس چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده است و دارای مجموعه گسترده ای از مدال های داخلی است، اما هنوز به بزرگترین جایزه فوتبال باشگاهی دست پیدا نکرده است.

“این فصل می تواند فصل باشد.”

کاراگر پاسخ داد: “استیو آن لحظه استانبول را دارد، این چیزی است که من در مورد آن صحبت می کنم.”

به سختی می توان کیفیتی را که کوین دی بروین از زمان ورود به اتحاد در سال 2015 در پیراهن من سیتی به نمایش گذاشته است، زیر سوال برد، اما ما می دانیم که وفاداری ما در این یکی نهفته است!