خبر بد قبل از رویا با قهرمان ملی


سرویس خبر شماره: 1823336 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 20:17 |
194 |

0نظرات

سرچشمه فردا نیست، پیشانی سلیمانی شکسته است.

سرمربی مس از غیبت سه بازیکنش به دلیل مصدومیت در دیدار فردا خبر داد.

وی درباره رویارویی با قهرمان جام حذفی تاکید کرد: پیروزی تیم نساجی را به همه اعضای این تیم تبریک می گویم. آنها تیم خوبی هستند که در حال حاضر موفق هستند و فکر می کنم فردا بازی خوبی خواهد بود. همچنین توانستیم بعد از بازی با فجرسپاسی از نظر روحی و جسمی ریکاوری کنیم و آماده بازی شویم.

سرمربی نارنجی پوشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا بازی تماشاگر پسند خوبی باشد و تماشاگران از آن لذت ببرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان با پیروزی مقابل فجر به نتایج ضعیف اخیر خود پایان داد تا با روحیه خوبی به مصاف قهرمان جام حذفی برود. محمد ربیعی سرمربی مس که از حضور در نشست خبری پیش از بازی بازماند با عذرخواهی از این موضوع گفت: از اینکه نتوانستم در محل کنفرانس حضور پیدا کنم عذرخواهی می کنم. دلیل این امر هم اعلام دیرهنگام محل برگزاری بود و تاکنون درگیر بحث اسکان تیم در تهران و کرج بوده ایم.

مس دو مصدوم دیگر خواهد داشت. ربیعی در این مورد ادامه داد: باید دید مدت زمان درمان او چقدر خواهد بود. سه روز است که محمدرضا سلیمانی را به دلیل شکستگی پیشانی نداریم. یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی مس از غیبت این ستاره در ترکیب تیمش برای بازی فردا خبر داد و افزود: متاسفانه در تمرین روز گذشته گادوین منشا از ناحیه کشاله ران چپ آسیب دید. ما همچنان منتظر پاسخ ام آر آی هستیم و فکر نمی کنم فردا این اتفاق بیفتد.