خطیبی: یک بازی 3 امتیازی خوب می خواهیم

سرمربی آلومینیوم گفت: برای انجام یک بازی خوب و کسب حداکثر امتیاز مقابل هواداران اراک صف آرایی می کنیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که گل های آنها بعد از دقیقه 75 به ثمر رسید، گفت: در نیم فصلی که تعطیل شد این مسائل را نگفتیم و اطلاع رسانی نکردیم اما 8-7 بازیکن ما تاج را گرفتند و تمرین گروهی را ترک کردند. و تمرین نکردم.” . این کم تمرینی منجر به از دست دادن بدنی می شود اما در بازی قبل شرایط خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشتیم. امیدواریم بچه ها کرونا را نگیرند و مشکلی پیش نیاید. برای هر تیمی که مشکل بدنی داشته باشد این اتفاق می افتد اما ما مشکل فیزیکی خاصی نداشتیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با هواداران گفت: نیم فصل دوم همیشه فشرده تر و سخت تر است و برخی تیم ها سعی می کنند از کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی دوری کنند و برخی هم. تیم های انتهای جدول.” شرایط تیم ما برای یکی دو هفته نوسان داشت و فرصت کمی برای تمرین داشتیم. خوبه.


سرویس خبر شماره: 1813841 |
14 مارس 1400 ساعت 20:09 |
677 امتیاز خبر|

0نظرات

ما از نظر فوتبال یکی از بهترین ها هستیم

وی درباره رقیب خود در بازی فردا توضیح داد: امیدواریم فردا با یک بازی خوب به یک امتیاز خوب برسیم؛ با وجود تیم سخت کوش و سوارکارانی که با وجود اینکه در جدول پایین تر از تیم ما هستند، اما بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته اند. در چند هفته گذشته و در نیمه دوم به خوبی تقویت شده است، هواداران کیفیت بالاتری نسبت به قبل به دست آورده اند، امیدواریم فردا در خانه خوب بازی کنیم و در کنار آنها امتیازهای خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: دو جلسه است که بازیکنان برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند، ممکن است فردا به دلیل مصدومیت تغییراتی داشته باشیم، اما سعی می کنیم مثل همیشه در طول فصل بازی کنیم؛ البته به استثنای دو بازی. ، ابتدا فوتبال زیبایی را ارائه می دهیم که هواداران و مردم از آن لذت می برند و سپس نتیجه می دهد.

خطیبی درباره نتایج هفته های پایانی خود گفت: برخی از نتایج آن چیزی نیست که تیم می خواهد، اما از نظر فوتبالی یکی از بهترین تیم ها هستیم و فردا هم همینطور خواهد بود. ما سعی می کنیم خیلی خوب بازی کنیم و سعی می کنیم در زمین خودمان امتیازهای خوبی کسب کنیم.

سرمربی آلومینیوم درباره غیبت های تیمش گفت: متأسفانه رامتین سلیمان زاده مصدومیت کوچکی دارد و پزشکان تیم گفتند بهتر است بازی نکنیم. چون او در صورت بازی می تواند سایر مسابقات را ببازد. علیرضا نقی زاده نیز مصدوم شده است اما او دیر مصدوم شده و احتمالا در هفته های آینده به میدان می آیند. عباس یحیی بیگی هم از ناحیه دست دچار مصدومیت طولانی شد و به تازگی به تیم پیوسته و در کنار بچه هاست اما هنوز آماده نیست. امیر نوری هم مسموم است. متأسفانه امروز مسموم شد و ما او را نداریم، اما بقیه بچه ها خوب تمرین کردند.