روایت بازداشت چند ساعته پیشکسوتان استقلال

حتی کار به جایی رسید که حیدری پیشکسوت استقلال را دستگیر کرد و فنونی زاده ساعت ها بازداشت شد. اگرچه پیشکسوت پرسپولیس قصد داشت فنونی زاده را به دلیل توهین به خود و خانواده اش روانه زندان کند، اما وساطت برخی از پیشکسوتان و رفقا در نهایت باعث شد تا سپهر حیدری از شکایت خود صرف نظر کند و فنونی زاده فیلمی از صحبت های وی منتشر کند. .
مقدمات آزادی فنونی زاده امروز فراهم شد و طبق برنامه پیشکسوت آبی ها ساعاتی پیش ویدئویی عجیب در اینستاگرامش منتشر کرد که هیچ شباهتی به فیلم های قبلی ندارد.
فنونی زاده در این ویدئو می گوید: «سلام مهدی فنونی زاده هستم. پیشکسوت باشگاه استقلال. قصد دارم از آقای سپهر حیدری و خانواده ایشان بابت لایو چند روز پیش عذرخواهی کنم.
لازم به ذکر است فنونی زاده در صحبت های قبلی خود از تیم پرسپولیس با کلمه پیروزی یاد می کرد اما در ویدئویی که امروز منتشر کرد از آبی های فوتبال ایران به عنوان پرسپولیس یاد کرد. وی ادامه داد: در مورد هواداران باشگاه پرسپولیس هم همینطور است و امیدوارم عذر من را بپذیرند، ممنون.
گفته می شود سپهر حیدری از فنونی زاده خواسته بود بابت صحبت های قبلی خود از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند و نام باشگاه را به درستی ذکر کند.
حیدری پس از این اتفاقات در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و نوشت: «همه می‌دانند که خط قرمز زندگی من خانواده‌ام است و تیم مورد علاقه‌ام پرسپولیس است. من کسی را که بخواهد به این خط بی‌احترامی کند نادیده نمی‌گیرم. اگر با وساطت پلیس محترم فتا و برخی از بزرگان پرسپولیس نبودم در حین دستگیری به این کلیپ گویا رضایت نمی دادم و تا آخر شکایت می کردم.
وی افزود: با تشکر از پیگیری پلیس فتا که هیچ اقدام غیراخلاقی را از آنها پنهان نمی کند.
با تمام این تفاسیر به نظر می رسد موضوع حیدری و فنونی زاده پس از چند ماه جنجال در فضای مجازی به پایان رسیده است. قطعا چنین اتفاقاتی در بین بازیکنان سابق فوتبال که سابقه حضور در عرصه ملی دارند قابل قبول نیست و حالا که ماجرای این دو پیشکسوت به پایان رسیده است، دیگر نباید شاهد چنین مشکلاتی در بین هواداران باشیم. به خصوص این روزها که هر اظهار نظری در فضای مجازی می تواند جنجال بزرگی را بین هواداران استقلال و پرسپولیس به پا کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای کری خوانی سپهر حیدری و مهدی فنونی زاده ربطی به امروز و دیروز ندارد. چند ماهی است که دو پیشکسوت پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی شعار می دهند و کار آنها حتی توهین هایی را در اینستاگرام به دنبال دارد.
در این مرحله ماجرا بالا گرفت و اختلافات بین دو طرف بیشتر شد، اما بعد از چند روز همه چیز تمام شد. زمانی که برخی از جانبازان از فنونی زاده و حیدری خواستند به این جنجال مجازی پایان دهند، آنها نیز در نهایت پذیرفتند که در صفحه شخصی خود چیزی علیه یکدیگر منتشر نکنند، اما هیچکس انتظار ادامه ماجرا را نداشت و چند ماه پیش فنونی زاده دستگیر شد. . بکش!
ماجرا از این قرار است که چندی پیش مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در صفحه شخصی خود به همراه تعدادی از نزدیکانش لایو اینستاگرام منتشر کرد. فنونی زاده در جریان این گفتگوی زنده و کامل در استقلال بار دیگر به سپهر حیدری و همسر این پیشکسوت پرسپولیس فحاشی کرد اما این بار خبری از پاسخ اینستاگرامی کاپیتان سابق قرمزها نشد.
حیدری بلافاصله از طریق پلیس فتا موضوع این زنده جنجالی را پیگیری و از فنونی زاده شکایت کرد. در پی شکایت حیدری از فنونی زاده در پلیس فضای مجازی و محکومیت پیشکسوت آبی از سوی دادگاه، قاضی قرار بازداشت وی را صادر کرد.


سرویس خبر شماره: 1813844 |
14 مارس 1400 ساعت 20:20 |
86,807 |

48نظرات

فنونی زاده عذرخواهی کرد و به خانه رفت

پستی که سپهر حیدری پس از آزادی مهدی فنونی زاده در اینستاگرامش منتشر کرد.

شکایت سپهر حیدری از مهدی فنونی زاده منجر به بازداشت این جانباز شده بود. البته ماجرا با وساطت برخی از پیشکسوتان و عذرخواهی مجازی ختم به خیر شد.