درویش: انتقال کاظمی به پرسپولیس قطعی است اما…

سوال بعدی رضا درویش در مورد آخرین اخبار انتقال ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس بود که وی در پاسخ به این سوال: آنها نتایج خوبی برای تخفیف گرفتند. این کار طی چند روز آینده انجام خواهد شد. این تهاتری است که باید با وزارت ورزش انجام شود. فکر کنم تا هفته آینده تموم بشه یکی از گزینه هایی که آنها برای تسلیم روی میز دارند، تسلیم 99 سال است، اما گزینه های دیگری روی میز وجود دارد. البته باید در این بین مجوزها گرفته شود که بروکراسی اداری دارد اما به هر حال این مشکل حل می شود.

سوال بعدی درویش در مورد آخرین اخبارش در مورد گرفتن مجوز حرفه ای بود و گفت: این موضوع ادامه دارد. بوروکراسی اداری دارد. دانلود اسناد از 15 دسامبر آغاز می شود. تیم صدور مجوز حرفه ای ما به صورت هفتگی در باشگاه تشکیل جلسه می دهد و هر دو تا سه هفته یکبار جلسات خوبی با فدراسیون دارد. دو جلسه در خدمت وزیر ورزش بودیم چون ایشان روی این پرونده خیلی پیگیر هستند. ما بدهی خارجی نداریم و آخرین بدهی 56 هزار یورویی مربوط به باشگاه کوتریک بود که چند روز پیش پرداخت کردیم. ما با بازیکنان خارجی مشکلی نداریم و بدهی های ملی خود را نیز پرداخت کرده ایم.

درویش سپس به آخرین شرایط پرونده رادوشوویچ اشاره کرد: ما دو یا سه پرداخت داشتیم که شامل آن نمی شد. بعید است در این مورد بتوانم به دادگاه بروم، اما اگر خروجم تاثیری داشته باشد، می روم. به هر حال آقای حسینی که بین المللی باشگاه است حتما می رود. چرا برای چیزی که نمی دانم 950 هزار یورو از جیب این مظلوم بیرون می آوریم؟! با این پول می توانیم زیرساخت های خوبی برای باشگاه ایجاد کنیم اما متاسفانه چند سالی است که این میلیون ها و میلیون ها دلار از بین رفته است. امیدوارم روزی با خرد جمعی و تجربه قانونی این مشکلات را حل کنیم.

سوال بعدی درباره شایعه لوکادیا و عدم تمایل او به بازگشت به ایران بود که مدیرعامل پرسپولیس خبر این مهاجم هلندی را تکذیب کرد و افزود: شایعات همچنان در اطراف پرسپولیس به گوش می رسد. شنیده اید که درباره پرسپولیس شایعه ای وجود ندارد؟ به هر حال همیشه کاری می کنند و آرامش پرسپولیس را دوست ندارند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چطور باید این کار را کرد؟ او هم از حضور در پرسپولیس بسیار راضی است. در این یکی دو ماه از خودم گرفته تا دیگر عوامل پرسپولیس درگیر این مسائل بوده اند.

درویش سپس به تشریح آخرین وضعیت حقوقی ساختمان پرسپولیس به دلیل بدهی شستا پرداخت: بعد از بحث هایی که داشتیم امیدوارم فدراسیون مشکلش را با شستا حل کند. از طرفی چون ساختمان پرسپولیس به نام فدراسیون است، مدارک را به نام خود باشگاه آوردیم. اینها حل خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که برای رسیدگی به امور باشگاهی به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران بیرون از ساختمان فدراسیون اظهارات خود را درباره علت حضورش آغاز کرد: برای امور اداری اینجا هستم. کار کردن من در فدراسیون حساب داشتم و آمدم اینجا ببینم حساب ما کجا رفته است. بدهی داشتیم و یک دسته چک مانده بود، امروز آمدم چک ها را وصول کنم.

از مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت از پیمانکار ورزشگاه درفشی فر سوال شد که وی در پاسخ به این سوال اینگونه گفت: البته این گلایه در مورد مدت قرارداد بود. فکر می کنم قرارداد 1400 او تمام شده بود، اما به دلیل دستور دولت برای کرونا، آن را 6 ماه تمدید کردیم. فکر نمی کنم این مشکلی باشد. ما دنبال می کنیم. البته در حال حاضر از مجموعه استفاده می کنیم.

سوال بعدی درباره خواسته های رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس بود که درویش در پاسخ به این سوال: ما حتی قسمت اول را تا به حال مشخص نکرده ایم چه برسد به قسمت آخر. برگردیم به صحبت های قبلی، سپس وزیر ورزش گفت که فردی را معرفی کرده است که با 7، 8، 10 میلیارد تومان به باشگاه کمک کند. اما بعد حساب بسته شد و پرسیدیم چرا بسته شد؟ گفتند او (رسول پناه) اسنادی ارائه کرده که نشان می دهد آنها طلبکار هستند. به هر حال ما دنبال می کنیم. سعی می کنیم حتی یک ریال از پول هواداران و مردم خرج نکنیم. وکلای ما سعی می کنند هزینه ای برای باشگاه نداشته باشند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اردوی پرسپولیس در امارات قطعی شده است؟ نه هنوز قطعی نیست



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گوی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحات کلی مختصری از اتفاق مهم این روزها در این باشگاه ارائه کرد.

درویش: انتقال کاظمی به پرسپولیس قطعی است اما...


سرویس خبر شماره: 1851967
14 نوامبر 1401 در 03:20 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چرا باید 950 هزار یورو از جیب این مظلوم بیرون بیاید؟!