در همه شهرها مجسمه میلزی را بزنید

میلاد غریبی که این روزها جمکار را در پارس جنوبی دنبال می کند در این گفت و گو از تصمیم خود برای خداحافظی و بازگشت به فوتبال می گوید.

غریبی درباره اینکه چرا نتوانسته مسیر پیشرفت را طی کند و اینکه آیا شایعاتی که درباره او مطرح شده صحت دارد، توضیح داد: حرف هایی زدند اما آن طور که گفتند نبود. همیشه بحث هایی وجود دارد. هر کاری می کنی حرف و حدیث هست. قبول دارم که مشکل از من بود و من باعث این چیزها شدم. من قطعا مقصرم آدم هایی که زیاد حرف می زنند و قلیان و فلان و هزار تا چیز دیگر می گویند اما من کلا مقصرم و از این وضعیت راضی هستم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار بود میلاد غریبی به عنوان ستاره پرسپولیس ظاهر شود اما مصدومیت های عجیب و خروج زودهنگام او را کاملا از مسیری که برایش پیش بینی شده بود خارج کرد. علی دایی پس از درخشش در سایپا تصمیم به جذب این بازیکن گرفت اما نتوانست آنطور که انتظار می رفت در ترکیب سرخ پوشان بدرخشد و در حواشی او بحث های زیادی مطرح شد. او کم کم از مسیر پیشرفت دور شد و حالا بعد از مدتی دوری از فوتبال برگشته و در لیگ دسته اول مشغول به کار است. او مدعی است که مایلیکن مانع از تصمیم جنجالی او برای خداحافظی شد و توصیف جالبی از هافبک سابق تیم ملی و پرسپولیس که در عرصه مدیریت و مربیگری نیز فعال بود، داشت.

هافبک گچسارانی که به گفته علی دایی قرار بود ستاره پرسپولیس در خط هافبک باشد، مسیری که از او انتظار می رفت را طی نکرده و حالا در 31 سالگی مدعی است چندین بار به خداحافظی فکر کرده است.

در همه شهرها مجسمه میلزی را بزنید

هافبک سابق پرسپولیس در ادامه از محمد مایلی کهن قدردانی کرد و گفت: هیچکس نمی تواند در این فوتبال آقای مایلی کهن شود و او همیشه صادق است و می توان روی او حساب کرد. به نظر من مجسمه او را باید در هر شهری ساخت و گذاشت. سر از نظر صداقت باید همه جا باشد. ان شاءالله هر جا هستند خدا بهشون رحم کنه.

وی در ابتدای صحبت هایش با اشاره به اتفاقاتی که این روزها او را به ادامه فعالیت در لیگ دسته اول سوق داد، گفت: دو سال مصدوم بودم و خودم تصمیم گرفتم فوتبال را کنار بگذارم. حتی تصمیم گرفتم خداحافظی کنم و نزدیک به دو سال است که آنجا نبودم. مدتی سرباز شدم و آقای مایلی پیر با من تماس گرفت و دوباره به من زنگ زد. من هنوز فوتبالم را مدیون او هستم. فوتبال من دوباره شروع شد. همه چیز خود به خود تمام شده است. او دیگر شبیه او نیست. یعنی افرادی هستند که صادق نیستند و نمی توانند به حرفشان تکیه کنند.


سرویس خبر شماره: 1844757
30 سپتامبر 1401 در 03:22 ب.ظ
34.2K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

به من گفتند قلیان هستند و هزار چیز دیگر اما من مقصرم

گچسارانی هافبک این روزهای پارس جنوبی در پایان صحبت هایش می گوید: از این حرف ها و اتفاقاتی که افتاده ناراحت نیستم. این را همیشه به دوستانم هم می گویم. من مسئول این روند هستم. من مقصر خودم هستم که الان اینجا هستم و خدا که مقصرم. چی بگم اگه الان بخوام حرف بزنم غمگینم و بهتره چیزها رو تو دلم نگه دارم و چیزی نگم.



مجله اخبار فوتبال داخلی