دشان: هیچ بازیکنی برای جانشینی بنزما دعوت نخواهد شد

دشان در مصاحبه با رادیو مونت کارلو گفت:“متاسفانه مصدومیت کریم جدی بود و شانس حضور در جام جهانی را از دست داد. بازیکنی را به جای کریم دعوت کنید؟ خیر.”


سرویس خبر شماره: 1854467
29 نوامبر 1401 در 2:45 ب.ظ
5.1 هزار |

1نقطه نظر

سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که هیچ بازیکنی برای جایگزینی کریم بنزمای مصدوم دعوت نخواهد شد و لیست تیمش برای جام جهانی 25 نفره خواهد بود.

دشان: هیچ بازیکنی برای جانشینی بنزما دعوت نخواهد شد

در همین حال، بنزما یکی از دلایل ترک تیم فرانسوی را ایجاد راه برای بازیکن آماده عنوان کرد:“من هرگز در زندگی ام تسلیم نمی شوم، اما امشب باید مثل همیشه به تیم فکر کنم. بنابراین این دلیلی است که جای خود را به کسی واگذار کنم که بتواند به تیم ما کمک کند تا یک جام جهانی عالی داشته باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در تیم فرانسه کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو، عثمان دمبله، مارکوس تورام و کولو موانی به عنوان مهاجم حضور دارند و دیدیه دشان قصد ندارد بازیکنی را جایگزین بنزما کند.

به گزارش “ورش سه”، کریم بنزما پس از تماشای بخشی از تمرین روز شنبه تیم فرانسه او با تیم اصلی نتوانست تا پایان در زمین حضور داشته باشد و به دلیل مصدومیت نیمه تمام تمرین را ترک کرد. پس از انجام تست های پزشکی، صفحه رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرد که مهاجم رئال مادرید دچار رگ به رگ شدن عضلات چهار سر ران چپ خود شد و به این ترتیب کریم بنزما جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.