دلایل خوشحالی ما از بازگشت بوندسلیگا آلمان / از نام های هیجان انگیز تا استادیوم های شلوغ

دلایل خوشحالی ما از بازگشت لیگ / از نام های هیجان انگیز تا ورزشگاه های شلوغ

3- برنامه غیر معمول

با این حال، چهره های جدید فقط برای گیمرها نیستند. اوله ورنر در 34 سالگی به همراه وردربرمن وارد بوندسلیگا شد، یعنی جولیان ناگلزمن دیگر جوانترین مربی لیگ نیست. دنیل فارکه، سرمربی سابق نوریچ سیتی نیز با مونشن گلادباخ به بوندسلیگا پیوست، در حالی که انریکو ماسن ذخیره دورتموند را ترک کرد و هدایت آگزبورگ را بر عهده گرفت.

2- بازگشت نام های بزرگ

در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا، بازیکنان هیجان انگیز زیادی وارد سطح بالای فوتبال آلمان شده اند. بایرن سادیو مانه را از لیورپول گرفت، ماتیاس دی لیخت از یوونتوس به این تیم آمد. همچنین رایان خاراونبرخ، نصیر مزراوی و متیل تل نیز پدیده هایی بودند که به این تیم آمدند. دورتموند، نایب قهرمان فصل قبل، عقب نشینی نکرد و نیکلاس زوله را از بایرن و نیکو شلوتربک از فرایبورگ را به خدمت گرفت. صالح اوزجان از کلن آمد و کریم ادیمی، بهترین گلزن زیر 21 سال اروپا، از ردبول سالزبورگ به کشورش بازگشت. بایرلورکوزن با آدام هلوژک، پدیده فوتبال چک قرارداد امضا کرد. فرانکفورت با ماریو گوتزه، برنده جام جهانی 2014 قرارداد امضا کرد. فرایبورگ ماتیاس گینتر را نیز به خدمت گرفت.

جام جهانی امسال تاریخی خواهد بود زیرا در ماه های نوامبر و دسامبر در قطر برگزار می شود. این بدان معناست که بوندسلیگا آلمان از برنامه معمولی که ما می شناسیم دور می شود. نکته خوب برای طرفداران فوتبال این است که تعطیلات تابستانی کوتاه شده و مسابقات از 5 آگوست (14 مرداد) و بوندسلیگا 2 از 15 جولای (24 ژوئیه) آغاز می شود. آخرین بازی های سال در تاریخ 13 نوامبر (22 نوامبر) برگزار می شود. قسمت دوم این فصل از 20 ژانویه 2023 آغاز می شود و در تاریخ 3 ژوئن 2023 (13 خرداد 1402) با بازی فینال جام حذفی به پایان می رسد. یک هفته بعد آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

4- گلهای زیاد

عصر روز جمعه 5 آگوست 2022 (14 آگوست 1401)، شصتمین فصل بوندسلیگا آلمان رسماً با دیدار بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل و آینتراخت فرانکفورت، قهرمان لیگ اروپا آغاز می شود. این اولین بازی از 306 مسابقه است که به طور استثنایی در تقویم فصل 2022-2023 گنجانده شده است. ما دلایلی را که وب سایت رسمی بوندسلیگا نوشته است را بررسی خواهیم کرد تا ما را در مورد بازگشت این لیگ هیجان زده کند.

1- چهره های جدید و هیجان انگیز

بوندسلیگا در سال‌های اخیر به دلیل محدودیت‌های دولت در زمان شیوع ویروس کرونا مانند سابق نبوده است، اما در پایان فصل گذشته نوری در انتهای تونل ظاهر شد تا بتوانیم دوباره از دیدن استادیوم‌ها با ظرفیت کامل لذت ببریم. با بازگشت شالکه و وردربرمن، میانگین تماشاگران در ورزشگاه های آلمان به 46500 نفر در هر بازی خواهد رسید. یکی از چیزهایی که بوندسلیگا را خاص می کند، تجربه هواداران است. از ماه آگوست دوباره آن را خواهیم دید و امیدواریم که دیگر مجبور نباشیم استادیوم های خالی را تجربه کنیم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

نیکو کواچ با ولفسبورگ به بوندسلیگا بازگشت. سرمربی کروات که بایرن مونیخ را به دبل و فرانکفورت را به جام حذفی رساند، اکنون هدایت ولوز را بر عهده دارد. او ممکن است مشتاق بازی در برابر رقبای بزرگ باشد زیرا شالکه و وردربرمن پس از یک سال دوری به بوندسلیگا بازگشته اند. این دو تیم در مجموع 108 فصل را در بوندسلیگا آلمان سپری کرده اند و بخشی از چشم انداز فوتبال این کشور هستند. بهترین رکوردهای فصل گذشته لیگ دسته دوم متعلق به آبی و سبزهای سلطنتی بود. این دو تیم ورزشگاه ها را پرشورتر خواهند کرد.

بوندسلیگا آلمان بیشترین تعداد گل در هر بازی را در بین 5 لیگ معتبر اروپایی در 4 فصل از 5 فصل اخیر دارد. آلمان فصل گذشته با میانگین 3.12 گل در هر بازی در صدر جدول قرار گرفت. میانگین گل بایرن مونیخ 2.85 و دورتموند 2.5 گل در هر بازی بود. در تمام لیگ های معتبر از نظر گلزنی تیم های اول و سوم بودند. میل به گلزنی و پیروزی و بازی جوانمردانه در بوندسلیگا مهم است. این لیگ همچنین کمترین کارت قرمز را در فصل 2021-22 دریافت کرد. حتی اتحادیه فوتبال آلمان یک جایزه بازی جوانمردانه برای برجسته کردن لحظات خاصی در مسابقات ایجاد کرده است.

5- استادیوم های پر