دوباره بر روی الگو تأکید کنید. پایان داستان اتلتیکو و رونالدو

سرزو دو روز پیش گفت: من نمی دانم چه کسی این شایعات را ساخته است زیرا اصلاً صحت ندارد. برای رونالدو عملا غیرممکن است که به اتلتیکو بیاید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

از هفته گذشته شایعات زیادی مبنی بر انتقال رونالدو به اتلتیکو به گوش می رسد و سرزو که زمانی همه آنها را تکذیب کرده بود، بار دیگر پاسخ قاطعانه ای داده است. سرزو به خبرنگاران گفت“مولینا آخرین خرید ما در نقل و انتقالات تابستانی است. کادر فنی از ما خواست که او را به خدمت بگیریم زیرا جناح راست تنها منطقه ای بود که دو بازیکن خوب در یک سطح نداشتیم. حالا این نقطه ضعف دوباره وجود دارد. خبرنگاران اینجا به شما می گویم که مولینا آخرین خرید ما است و فکر می کنم تیم مدیریت ورزشی در رفع نیازهای کادر فنی کار بزرگی انجام داده است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناهول مولینا ستاره تیم ملی آرژانتین روز گذشته به اتلتیکو مادرید پیوست تا جناح راست لوس بلانکوس را تقویت کند. اتلتیکو با توصیه دیگو سیمئونه مدت ها برای جذب مولینا تلاش کرد و در نهایت موفق شد او را از اودینزه به خدمت بگیرد. مراسم معارفه مولینا امروز برگزار شد و در جریان آن، انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو با سوالاتی در مورد انتقال کریستیانو رونالدو مواجه شد.

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو مادرید بار دیگر تاکید کرد که تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو ندارد.


سرویس خبر شماره: 1835786
Aug 7, 1401 @ 6:15 ب.ظ
13.6 هزار |

21نقطه نظر

مولینا آخرین خرید ماست