دو تیم صنعتی و یک تیم پرتغالی به دنبال بازیکن پرسپولیس نیستند / خبری از گسترش است؟

او تابستان گذشته با پیشنهادات باشگاه نساجی مازندران و فولاد خوزستان مواجه شد اما ترجیح داد در پرسپولیس بماند. شجاعی هافبک چپ پرسپولیس که با درخشش در رده نوزدهم در مسابقات قهرمانی به تیم قهرمان نساجی مازندران آمده بود بار دیگر مورد توجه تیم سابقش قرار گرفت. قائمشهری که خاطره بازی های خوب علی شجاعی را فراموش نکرده است بار دیگر به این بازیکن پیشنهاد پیوستن به نساجی مازندران را داد اما…

این در حالی است که سعید آقایی، مدافع چپ مورد علاقه یحیی گل محمدی با وجود فیکس شدنش در این فصل، هنوز نتوانسته کمک کند یا بدرخشد. با تمام این تفاسیر باید منتظر ماند و دید تکلیف علی شجاعی در آینده چه می شود؟

شنیدیم خارج از پرتغال علی شجاعی از کرواسی هم پیشنهاد دارد اما بعید است راهی آن کشور شود و اگر در پرسپولیس بماند راهی پرتغال می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

او که شروع خوبی در این تیم داشت و آخرین پنالتی پرسپولیس را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش مقابل النصر عربستان به ثمر رساند، کم کم با مشکلاتی مواجه شد.

مدافع علی شجاعی – هافبک چپ پرسپولیس با پیشنهاد جدیدی از سوی یک تیم پرتغالی مواجه شده است.

دو تیم صنعتی نیز درخواست خرید شماره 23 پرسپولیس را دارند در حالی که خبری از تمدید قرارداد نیست. علی شجاعی که توانایی بازی در پست دفاع و هافبک چپ را دارد در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می رسد اما باشگاه هنوز برای تمدید این بازیکن مذاکره نکرده است.

باشگاه دیگری که علی شجاعی را می خواست فولاد خوزستان بود. اتفاقا جواد نکونام، سرمربی جدید فولادی ها هم شناخت کافی از علی شجاعی داشت و خودش برای اولین بار این بازیکن را از سایپا به نساجی برد و ستاره این تیم کرد. با این حال علی شجاعی پس از کمرنگ شدن هر دو پیشنهاد، در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند و برای جایگاه بهتر بجنگد.

مصدومیت از ناحیه کتف تابستان گذشته برای علی شجاعی بدشانسی بزرگی بود که نتوانست آنطور که باید و شاید در پرسپولیس بدرخشد. با این وجود شجاعی هر زمان که وارد زمین می شد به عنوان بازیکن تعویضی عملکرد خوبی داشت. امتیاز یا کمک.