دو مسابقه برای اعاده حیثیت و بازگشت ایران

اگر عربستان با سالم الدوساری و ژاپن با تاکفوسا کوبو و آسانو عرصه را بر دو بزرگ تاریخ فوتبال جهان از آمریکای جنوبی و اروپا تنگ می کنند، چرا با طارمی و سردار از سد ولز و آمریکا عبور نکنیم. ? آزمون رقیب سنتی و سابق ایران در آسیا، جام جهانی را با دو شکست بزرگ در نیمه دوم آغاز کردند و ما چهار نیمه برای این کار داریم.
این نسل با این صعود مقتدرانه به جام جهانی 2018 و 2022 و این دیدارهای قابل قبول در جام جهانی قبلی، این روزها چیزی را برای دو تیم عربستان و ژاپن از دست نداده و برای ایران تفاوت ایجاد کرده است.
ما فقط باید به نسخه اصلی خود برگردیم و از تمام محتوای اردو به خوبی استفاده کنیم. هنوز چیزی تمام نشده است، شما همچنان می توانید از این گروه صعود کنید. فراموش نکنیم که ایتالیا جام جهانی 1982 را با سه تساوی آغاز کرد و عنوان قهرمانی را به دست آورد، در حالی که آلمان غربی در روز اول در دو وقت استراحت مغلوب الجزایر شد. آرژانتین با شکست مقابل کامرون در بازی افتتاحیه با یک گل به فینال جام جهانی 1990 رسید. اسپانیا در اولین بازی با یک گل به سوئیس باخت و تنها زمانی که در سال 2010 به قهرمانی جهان رسید.
پس بدون اینکه انگیزه مان را از دست بدهیم برای این دو بازی با تمام وجود به میدان می رویم و هر کاری داریم برای آبروی خود در آسیا و فوتبال انجام می دهیم، این نسل از فوتبال ایران شایسته پایان خوش در جام های جهانی است. جهان توان بدون در نظر گرفتن نتیجه نهایی بازی انگلیس در آن دو بازی باقی مانده، پاس صعود را به دست آورد. به یاد داشته باشید که هیچ وقت برای بازگشت دیر نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “ورزش سا”، ایران با صعود به جام جهانی 2022 به عنوان تیم اول آسیا و نتایج قابل توجه در جام جهانی 2018 روسیه و داشتن شماره یک آسیا به جام جهانی قطر راه یافت. انگلیس شکست خورده است. نتیجه ای که ناکامی آن با توجه به فاصله دو تیم قابل پیش بینی بود اما نتیجه برای بازیکنان و ورزش دوستان باورنکردنی بود.
برگزاری چند بازی تدارکاتی برای تیم کی روش، مصدومیت شدید دروازه بان اول تیم ملی و انگلیس که یکی از بهترین تیم های ملی این کشور در سال های اخیر است، باعث ناامیدی محض در این تیم شده است. اردوی تیم ملی
شروع بد ایران و قبل از آن میزبان قطر در بازی افتتاحیه با دو بازی باورنکردنی عربستان مقابل آرژانتین و ژاپن مقابل آلمان نشان داد که می توان با برنامه اشتباهات را جبران کرد و روی تیم تمرکز کرد و روی تیم تمرکز کرد. دارایی های.
کامبک استثنایی عربستان در نیمه دوم مقابل یاران مسی با دو گل تماشایی و فوتبال دیدنی و جذاب سامورایی ها در نیمه دوم مقابل آلمان می تواند انگیزه تیم ملی ایران را برای جبران در هر دو بازی باقی مانده افزایش دهد. مقابل ولز و آمریکا


سرویس خبر شماره: 1855331
03 دسامبر 1401 در 19:21 |
942 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رتبه اول آسیا پایان بد را نمی پذیرد

برد بزرگ ژاپن مقابل آلمان و برد تاریخی عربستان مقابل آرژانتین انگیزه زیادی به نسل بزرگ فوتبال ایران برای بازگشت داد.

دو مسابقه برای اعاده حیثیت و بازگشت ایران