پیام اینستاگرامی ساپینتو به رونالدو: بیا استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی پرتغال امروز اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر را مقابل غنا برگزار می کند. هم تیمی های رونالدو امید زیادی به کسب عنوان قهرمانی دارند.

سایت Noticiasaominuto نیز در این خبر نوشت: ساپینتو برای اعضای تیم ملی پیام فرستاد و کریستیانو رونالدو را دعوت کرد. سرمربی پرتغالی حضور استقلال را برای CR7 تضمین می کند.

این ماجرا در تمام رسانه های معروف پرتغالی بازتاب داشت. روزنامه اوجوگو در این باره نوشت: ساپینتو در پرتغال آرزوی موفقیت می کند و به CR7 چشمکی می زند و می گوید: شما هنوز هم بزرگترین باشگاه آسیا را دارید…

البته رونالدو از منچستریونایتد جدا شد و ایموجی چشمک زن در انتهای آن جمله نشان می دهد که ساپینتو با رونالدو شوخی کرده و مشخص است که رونالدو به استقلال نخواهد آمد، اما بازتاب گسترده ماجرای ساپینتو در رسانه های پرتغالی یک حرکت هوشمندانه است. که ساپینتو ساخته است. داده ها و منجر به شناخت بیشتر استقلال در رسانه های اروپایی شد.

او از پرتغال حمایت کرد و برای کریستیانو رونالدو پیام گذاشت و نوشت که استقلالی ها آماده استقبال از او هستند.

سرمربی پرتغالی استقلال امشب در استوری اینستاگرامی از تیم ملی فوتبال کشورش حمایت کرد.

پیام اینستاگرامی ساپینتو به رونالدو: بیا استقلال

ریکاردو ساپینتو از پرتغال دور است اما این مانع از حمایت او از تیم ملی نمی شود. سرمربی پرتغالی پیامی انگیزشی داد و در این بین به کریستیانو رونالدو چراغ سبز نشان داد.

در همین راستا ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با انتشار مطلبی از کشورش حمایت کرد. ساپینتو در این ماجرا برای تیم ملی پرتغال آرزوی موفقیت کرد و اولین بازی تیم ملی کشورش را شروعی برای موفقیت در جام جهانی و لیگ دانست.

وی در پایان گفت: کاپیتان فوق العاده، کریستیانو، شما هنوز بزرگترین باشگاه آسیا را در اینجا دارید تا با آغوش باز از شما استقبال کند.


سرویس خبر شماره: 1855329
03 دسامبر 1401 در 07:08 ب.ظ
12.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بهترین آرزوها از سوی سرمربی پرتغالی برای کشورش

ملی پوش سابق پرتغالی که اکنون هدایت تیم استقلال ایران را بر عهده دارد، با یک ایموجی چشمک گفت: کاپیتان بزرگ کریستیانو رونالدو، شما هنوز بزرگترین باشگاه آسیا را اینجا دارید که با آغوش باز از شما استقبال می کند.

روزنامه رکورد نیز در این رابطه نوشت: زمان بازی پرتغال و غنا نزدیک است و پیام های حمایتی از تیم ملی پرشمار است. ساپینتو به تشویق بازیکنان پرتغالی که این پنج شنبه اولین حضور خود در جام جهانی را انجام خواهند داد، پیوست.

سایت maisfutebol نیز به این ماجرا پرداخت و نوشت: ریکاردو ساپینتو چند ساعت مانده به اولین بازی تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2022 در شبکه های اجتماعی پیامی دلگرم کننده برای فوتبالیست های پرتغالی ارسال کرد و از فرصت استفاده کرد و پیامی برای کریستیانو رونالدو گذاشت.

شایان ذکر است ساپینتو سپس به تمجید از کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره تیم ملی پرتغال پرداخت و نوشت که بزرگترین باشگاه آسیا با آغوش باز از شما استقبال خواهد کرد.

سرمربی استقلال از ایران برای رونالدو که به تازگی از منچستریونایتد جدا شده است دعوتنامه ای فرستاد تا به استقلال بیاید.



مجله اخبار فوتبال داخلی