ربیعی زمان جدایی خود از من را اعلام کرد

محمد ربیعی تاکید کرد که در پایان این فصل به همکاری خود با مس رفسجان پایان خواهد داد.

ربیعی زمان جدایی خود از من را اعلام کرد


سرویس خبر شماره: 1860428
30 دسامبر 1401 ساعت 03:06
565

0نقطه نظر

سرمربی مس رفسنجان دلایل استعفای خود از هدایت این تیم را اینگونه تشریح کرد: وقتی صحبت از استعفای یک مربی به میان می آید عوامل متعددی وجود دارد. آنچه برای من مهم است یک چیز پایبندی به اصولی است که دارم و یک چیز این است که به آینده شخصیت مربیگری خود نگاه کنم. فکر کردم بهتر است در این مرحله ترک کنم. در این چهار سال روی نیمکت مس رفسنجان که باثبات ترین نیمکت لیگ برتر بود، حضور داشتم. مدیران سابق می توانند شهادت دهند که من چند پیشنهاد را رد کردم. من ماندم تا یک کار طولانی مدت انجام دهم. اولی صعود به لیگ برتر بود و بعدی اینکه توانستیم در عرض دو سال به جمع شش تیم برتر لیگ برتر برسیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخیرا بحث استعفای محمد ربیعی از مدیریت مس رفسنجان مطرح شده و این مربی در سخنان شب گذشته خود اعلام کرد که موضوع حضورش در تیم نارنجی رفسنجان به پایان می رسد. پایان این فصل وی که در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان که شایعات جدایی اش بیشتر شد، حضور نداشت، درباره اقدام خود گفت: علاقه ای به طرح برخی سوالات ندارم چون این شخصیت من نیست. از تیم مدیریت سابق از جمله آقایان زین الدینی و علیزاده و همه کسانی که در این سفر من را همراهی کردند تشکر می کنم.

ربیعی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: فراموش نکنیم که این تیم متعلق به مردم است و هرکس وظیفه ای دارد باید آن را به درستی انجام دهد. دلیل استعفای من این بود که کار باید به صورت سیستماتیک ادامه می یافت. استعفای من به خاطر شخص خاصی نبود چون شخصیت من نیست. بالاخره ما یک مسئولیت حرفه ای داریم که باید انجام دهیم. حرف من سیستم است. وقتی برنامه ریزی و سیستم اولویت من است، دوست دارم همه چیز به خوبی پیش برود. من در گذشته کارم را به درستی انجام داده ام و امیدوارم تا پایان فصل این پروژه به درستی انجام شود.

در پاسخ به این سوال که آیا صحبت هایش به این معناست که در پایان فصل همکاری او با مس رفسنجان تمام شده و این مربی دیگر پیشنهاداتش را بررسی خواهد کرد، در یک کلام همین کافی بود: بله!



مجله اخبار فوتبال داخلی