رزاقیراد: به هواداران ما خط می دهند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارس جنوبی جم در خانه مقابل آرمان گهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. ایمان رزاقیراد سرمربی پارس جنوبی به خبرنگار ما گفت: آرمان گهار در مدت 90 دقیقه سه توپ روی دروازه ما زد که یکی از آنها تبدیل به گل شد. در نیمه دوم حتی یک توپ از نیمه ما عبور نکرد. ما 45 دقیقه پشت درهای بسته وقت داشتیم و داور 100 درصد پنالتی ما را نگرفت. گل زدیم و چند گل نزدیم و آرمان گهر مدام دفاع می کرد.

رزاقیراد در خصوص اینکه به دلیل جو حاکم بر ورزشگاه مجبور به بیرون رفتن از درب عقب شد، گفت: به رختکن تیم رفتم و سرم به شدت درد می کرد. به دستیارم گفتم برای من به کنفرانس برود. با ماشینم منطقه را ترک کردم. ورزشگاه اصلا در پشتی ندارد و همه از یک در خارج می شوند. وقتی رفتم کسی داخل استادیوم نبود. به همین دلیل است که می گویم برخی از افراد خط هواداران می دهند و من می دانم که این خطوط از کجا آمده است.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به احتمال صعود این تیم به لیگ برتر گفت: از آقای اسدی، شرکت نفت و مدیرعامل آقای رضاییان تشکر می کنم. به جرات می گویم صعود می کنیم. روز آخر پیروز نشدیم اما در بازی های قبل خوب کار کردیم اما داوران سر راه ما قرار گرفتند. از آنجایی که آقای فخری و دوستانش از سایپا بعد از بازی به ما گفتند دو نفر از مدیران پارس جنوبی در فدراسیون هستند، این قضیه به ضرر ما تمام شد و داوران حساس شدند و پنالتی ما را صددرصد نمی گیرند.

وی درباره نارضایتی هواداران و شعارهایی که می دهند، ادامه داد: وقتی تیمی در خانه می بازد هوادارانش ناراحت می شوند اما آنهایی که فحش می دهند کم هستند، فکر می کنم خط و نشان بکشند. مردم پشت دروازه ما تشویق می کردند. 5 امتیاز از بالای جدول فاصله داریم. دو هفته است که با هم هستیم. شرایط جدول به گونه ای است که بازی با دو برد تغییر می کند. یک بار دیگر از هواداران واقعی عذرخواهی می کنم.

سرمربی پارس جنوبی اضافه کرد: آقای شهبا سرمربی حریف در پایان بازی گفت ما باید دفاعی بازی کنیم چون پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و با کمبود بازیکن مواجه هستیم. این بازی برای ما درس بود، اگر با دفاع اتوبوسی روبرو شویم چه؟

سرمربی پارس جنوبی جم به دفاع از عملکرد تیمش پرداخت و از هواداران واقعی این تیم عذرخواهی کرد.

رزاقیراد: به هواداران ما خط می دهند


سرویس خبر شماره: 1847745
20 اردیبهشت 1401 @ 11:38 ق.ظ |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

رزاقیراد یادآور شد: یک بار دیگر از هواداران واقعی عذرخواهی می کنم. تیم ما نتایج بدی کسب نکرد. سال گذشته در این زمان امتیازات کمتری داشتیم و اکنون پنج امتیاز با صدر فاصله داریم. اگر مدیرعامل در آینده به من نیاز داشته باشد، در دسترس خواهم بود و با قدرت به کارم ادامه می دهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی