رم 0-2 لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی بازد


سرویس خبر شماره: 2018755
14 مه 1403 در 00:42
10.8K |

29نقطه نظر

گامی به سوی فینال

بایرلورکوزن با پیروزی 2-0 مقابل رم به روند خوب خود ادامه داد.

رم 0-2 لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی بازد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نمایش های عالی بایرلورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. آنها عصر امروز در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به رم سفر کردند و موفق شدند نمایش دیدنی دیگری از خود به نمایش بگذارند و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسند.

رم بازی را بهتر آغاز کرد اما نتوانست موقعیت های جدی ایجاد کند و گلزنی کند. در دقیقه 12 شوت کم ارتفاع دیبالا از پشت محوطه جریمه به بیرون رفت.

در دقیقه 19 ارسال عالی پردس با ضربه سر لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و مهار شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را از سر گرفت و موفق شد گل اول را به ثمر برساند. در دقیقه 28 پاس بد ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتس توپ را جلوی دروازه فرستاد تا با در آغوش گرفتن پا با شکوه نتیجه 1-0 شود.

2017603

در دقیقه 35 ضربه پلگرینی از فاصله خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتس نیز یک شوت از راه دور به سمت دروازه اسویلار ارسال کرد که توپ راهی محوطه نشد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم به طور مساوی آغاز شد اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند موقعیت جدی ایجاد کنند. رم پیش افتاد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما خلق موقعیت با دفاع خوب حریف غیرممکن بود. در طرف مقابل، لورکوزن عجله ای برای زدن گل دوم نداشت و صبورانه مالکیت توپ را کنترل کرد.

در دقیقه 60 شوت از راه دور کریستانته از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر فرصتی نداشتیم تا اینکه در دقیقه 73 ضربه محکم آندریش از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه رم رفت تا نتیجه 2-0 شود.

2017602

در حالی که حدود 15 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، رم جلو رفت تا فاصله را به حداقل برساند، اما لورکوزن به خوبی از برتری خود دفاع کرد و بازی با نتیجه 2-0 به پایان رسید.

مجله اخبار فوتبال خارجی