رهبری گل گهر فقط 24 ساعت طول می کشد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای حساس هفته دوازدهم لیگ برتر، گل گهر سیرجان موفق شد در خانه با نتیجه 2 بر یک هواداران را شکست دهد. پیروزی شاگردان امیر قالانی در بازی امروز برای آنها در رده بندی بسیار مفید بود و باعث شد تا در چارچوب مسابقات قهرمانی با اقتدار به کار خود ادامه دهند.


سرویس خبر شماره: 1860171
28 دسامبر 1401 @ 7:25 ب.ظ
911

0نقطه نظر

دربی تیم قلنوی را به مقام دوم رساند

گلگهر با پیروزی مقابل هوادار تعداد امتیازات خود را به عدد 24 رساند و با پرسپولیس برابری کرد اما به دلیل تفاضل گل بهتر سرخ ها در صدر جدول قرار گرفتند. تفاضل گل گلگهر و پرسپولیس در دیدار امروز 8 سر بود اما با برد خفیف شاگردان قلانوی با اختلاف بیشتر پیش افتادند.

از طرفی اگر استقلال در دربی پیروز شود، آبی ها به امتیاز 25 می رسند و صدر جدول را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل بدون توجه به نتیجه دربی، نماینده سیرجان پس از 24 ساعت به رده دوم سقوط خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

البته هدایت گل گهر تنها 24 ساعت دوام خواهد داشت و بدون توجه به نتیجه فردا دربی پایتخت به رده دوم سقوط خواهند کرد. پیروزی پرسپولیس در دربی این تیم را با 27 امتیاز صدرنشین کرد. تساوی در بازی فردا امتیاز پرسپولیس را به 25 می رساند و آن تیم را صدرنشین می کند.

گلگهر سیرجان با پیروزی مقابل هوادار بار دیگر صدرنشین لیگ برتر فوتبال شد.

رهبری گل گهر فقط 24 ساعت طول می کشد!