راپاهل واران ممکن است برای دیدار ولورهمپتون ودررز به میادین بازگردد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

واران – همراه با هم باشگاهی لیساندرو مارتینز – از قبل برای یک هفته تعطیلی پس از انجام وظیفه ملی برنامه ریزی شده بود و عملاً او را در صورت بازی یونایتد در Carabao Cup مقابل برنلی رد کرد.

او همچنین در زمانی که در قطر بود از بیماری رنج می برد، زیرا ویروسی در اردوگاه فرانسوی راه یافته بود ورزشکاران بعد از مسابقه که او “خوب نبود.”

این یک تسکین بزرگ برای هواداران خواهد بود، که بدون شک به خاطر درگیری شدید واران در مسابقات، به ویژه با توجه به نگرانی های تناسب اندام او در این مسابقات، نگران شده اند.

به نظر می‌رسید که شانس واران هیچ نشانه‌ای از بهبودی در بخش آسیب دیدگی نشان نمی‌دهد، زمانی که در اواخر وقت اضافه در فینال جام جهانی به زمین رفت، کمی قبل از اینکه کیلیان امباپه هت‌تریک خود را انجام دهد و بازی را با نتیجه 3-3 به ضربات پنالتی بکشاند.

مصدومیت مچ پا در آن مسابقه باعث شد واران تمام بازی های بعدی یونایتد را در آستانه جام جهانی از دست بدهد.

بسیار بعید بود که هر یک از بازیکنان برای بازی خانگی مقابل ناتینگهام فارست در 27 دسامبر آماده بازی تیم اصلی باشند.


https://thepeoplesperson.com/2022/12/19/rapahel-varane-could-be-back-in-action-for-wolverhampton-waderers-clash-256808/ منبع:

او با خرید تابستانی و برنده جام جهانی مارتینز که پایه و اساس سیستم اریک تن هاگ بوده است، همکاری فوق العاده ای ایجاد کرده است.

نیمه وسط سابق رئال مادرید در شش بازی از هفت بازی فرانسه در این تورنمنت بازی کرد، علیرغم اینکه فقط به قطر سفر کرده بود، پس از مصدومیتش در جدال شیاطین سرخ با چلسی در استمفوردبریج در 22 اکتبر.

با این حال، شانس زیادی وجود دارد که واران برای سفر یونایتد به مولینوکس، جایی که آنها در شب سال نو به مصاف ولورهمپتون واندررز انتهای جدولی می‌روند، به زمان بازگردد.

اکنون امید این است که وقتی واران به تناسب اندام بازگردد، آن را در طول برنامه ای طاقت فرسا حفظ کند.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اما با توجه به اخبار عصر منچسترمصدومیت آنطور که قبلاً می‌گفتیم بد نیست و واران ممکن است خیلی زود به میادین بازگردد.


منچستریونایتد در آستانه از سرگیری رقابت های داخلی خود تقویت شده است، زیرا به روز رسانی مصدومیت رافائل واران اخبار مثبتی را پس از اخراج این مدافع در جریان شکست فرانسه مقابل آرژانتین در جام جهانی فوتبال به همراه دارد.