روزنامه فاینانس به‌دلیل گزارش‌های قطر، به‌روزرسانی جدید خرید لیورپول را حذف کرد

یک نهاد مجزا، هرچند مرتبط با QSI، مالکان فعلی PSG، صندوق دارایی مستقل مطمئناً به لیورپول این امکان را می‌دهد که فاصله خود را با مهاجمان سنگین مالی لیگ برتر انگلیس بسیار سریعتر از توانایی‌های فعلی FSG ببندد.



https://www.empireofthekop.com/2023/01/24/liverpool-qia-talks-interest-confirmed/ منبع:

اینکه چقدر زود به آن سمت از تجارت رسیدگی می شود، حدس می زنند، اگرچه نامزد احتمالی احتمالی برای تصاحب دستان گروه ورزشی Reds of Fenway می تواند به سرعت محدود شود در صورت علاقه ادعایی QIA به مرسیسایدرها، همانطور که در توییتی توسط الکس نقل شده است. میلر، با سرعت پیشرفت می کند.

بیشتر بخوانید: (عکس) حضور ایجنت در آنفیلد حاکی از آن است که لیورپول همچنان می تواند هافبک خود را در ژانویه به خدمت بگیرد.

شاید یک نهاد کاملاً خصوصی ممکن است اجازه ورود به گفتگو را داشته باشد، اگرچه مطمئناً نمایانگر آب‌های تیره‌ای است که ما به خوبی می‌توانیم از آن اجتناب کنیم.

ادغام ها و افرادی که با آنها صحبت می کنم، تایید کرده اند که علاقه (و گفتگو) قطعی بین QIA و @LFC – فراموش نکنید که QIA به طور بالقوه به “تمام باشگاه های بزرگ بریتانیا” علاقه مند است … منابع مختلف با اطلاعات متفاوت. اتفاق می افتد…

اگر کسی از هواداران لیورپول می‌خواست پیش‌بینی کنند که فصل بعد پس از تکمیل یک کمپین که تنها به اندازه یک مکان در کتاب‌های تاریخ ثبت می‌شود، چگونه خواهد بود، تعداد بسیار کمی، اگر هیچ، حضوری در جایی خارج از چهار تیم برتر را پیشنهاد می‌کردند. این مرحله 2022/23.

بلاتکلیفی مداوم در پشت صحنه به سختی کمکی به ایجاد حس ثبات در کل باشگاه کرده است و ممکن است تا حدی مسئول مشکلات موجود در زمین باشد.

بیشتر بخوانید: لیورپول آماده فروش ستاره 86.6 میلیون دلاری در میان نگرانی های سرمایه گذاری هافبک – Calciomercato

همانطور که گفته شد، ارتباط با دولت و نقض حقوق بشر که (و همچنان ادامه دارد) در قطر، به درستی با هسته مرکزی، پایگاه هواداران محلی و ارزش‌های شهر لیورپول سازگاری ندارد.

قسمت 69 #پادکست امپراتوری کاپ (نسخه ویژه): بحث در مورد FSG با طرفداران Red Sox و Pittsburgh Penguins