رونالدو در بایرن مونیخ؟ خیلی جذابه

ماتئوس معتقد است حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن تا به اینجا در نقل و انتقالات کار بزرگی انجام داده و سیاست او در خرید و فروش بازیکنان منحصر به فرد بوده است. ماتئوس می گوید تا کنون سادیو مانه را از لیورپول خریداری کرده است که ستاره ای در سطح جهانی است. گراونبرخ و مزروعی دو ستاره جوان آینده دار هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در یادداشتی برای اسکای آلمان به شایعات اخیر درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ پرداخت و احتمال حضور فوق ستاره ای مانند بازی او در بایرن بسیار جذاب است.


سرویس خبر شماره: 1832034
Jul 13, 1401 @ 9:05 ب.ظ
21.5 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

لوتر ماتئوس:

اسطوره بایرن مونیخ همچنان می گوید که شک دارد رونالدو بتواند در سیستم بایرن مونیخ قرار بگیرد. اما او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است و بدون شک در یک فصل با پیراهن بایرن مونیخ نزدیک به 30 گل به ثمر خواهد رساند. به هر حال، بایرن مطمئن است که با افزایش قابل توجه فروش لباس باشگاه و سایر درآمدهای تبلیغاتی، از این قرارداد سود قابل توجهی خواهد برد.

ماتئوس در این یادداشت می گوید شکی نیست که اگر بایرن موفق شود رونالدو را به بایرن بیاورد، انتقال او خریدی با هدف بلندمدت نخواهد بود. زیرا بایرن می داند که رونالدو این روزها 37 ساله است و با ستاره جوانی که باشگاه به عنوان سرمایه گذاری بلندمدت جذب می کند، متفاوت است. اما رونالدو کسی است که همیشه تیتر خبرها را می گیرد.

لوتار ماتیوس اسطوره آلمانی و بایرن مونیخ می گوید احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن بسیار جذاب است.

در ادامه یادداشت، ماتئوش اشاره می کند که بایرن نیز با احتمال فروش بزرگ روبرو است و می تواند روبرت لواندوفسکی را به بارسا بفروشد. اسطوره بایرن از فروش لواندوفسکی حمایت می کند و می گوید این حرکت خوب دیگری از سوی حمیدزیچ خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی