رسمی: رافائل سیلوا در استقلال ماند


سرویس خبر شماره: 1832037
Jul 13, 1401 @ 9:18 ب.ظ
34.1 هزار امتیاز خبر|

60نقطه نظر

با قراردادی دو ساله

سیلوا پس از تمدید قراردادش در پیامی ویدیویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، گفت: هرگز شک نکردم که اینجا می مانم. همیشه می گفتم دلم اینجاست.

مدافع برزیلی استقلال پس از توافق با مدیران این باشگاه قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرد.

در همین حال سیلوا با مسئولان باشگاه مذاکره کرد اما طرفین بر سر قیمت قرارداد به توافق نرسیدند تا مدافع برزیلی با انتشار مطلبی معنادار به نوعی خداحافظی هواداران استقلال را اعلام کند.

با وجود این ماجرا، مدیران استقلال مذاکرات خود را با این بازیکن از سر گرفتند و در نهایت پس از تخفیفی که این مدافع برزیلی به آبی ها داد، قراردادش را برای 2 فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

حضور کوتاه مدت و 6 ماهه سیلوا در جمع آبی ها بسیار پر مشغله بود و او می دانست که چگونه به یکی از نقاط قوت تیمش تبدیل شود اما پایان قرارداد کوتاه مدت این بازیکن با استقلال راه را برای جدایی او باز کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رافائل سیلوا دیگر مدافع استقلال در پایان فصل قرارداد خود را با آبی پوشان فسخ کرد. بازیکنی که زمستان سال گذشته با جدایی از الفیصلی عربستان راهی ایران شد تا جای خالی سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را پر کند.

وی افزود: احساس می کنم در خانه هستم و بسیار خوشحالم که دو سال دیگر با هم خواهیم بود. فصل جدیدی در شرف شروع است و ما به حمایت شما نیاز داریم. با تشکر از شما برای همه پیام ها و حمایت شما؛ تو شگفت انگیزی



مجله اخبار فوتبال داخلی