ستاره ای که می خواهد مانند کی روش خودش را ثابت کند/ بازیکن محبوب آماده دربی

بازیکن پرسپولیس در بازگشت از قطر این روزها تمرین ویژه ای را برای آماده شدن برای دربی دنبال کرده است. او که در دربی امروز به عنوان گزینه ای برای بازی در هر سه پست مدافع چپ، وینگر چپ و حتی مهاجم در ترکیب پرسپولیس دیده می شود، بیشترین انگیزه را برای این بازی دارد و تشنه درخشش در این بازی است.

اما امیری در نهایت توانست به لیست کارلوس کی روش راه پیدا کند چرا که همه پیش بینی می کنند او یکی از افرادی باشد که مانند جام جهانی قبلی در تیم ملی بدرخشد. اما سرمربی پرتغالی تیم ملی در اتفاقی عجیب وحید امیری را برای سه مسابقه تک نفره نیمکت نشین کرد و این بازیکن فرصت رقابت با تیم های انگلیس، کشور ولز و آمریکا را نداشت.

امیر که این روزها به دلیل بازنشستگی های اخیر تحت فشار زیادی قرار گرفته است، باید دید آیا می تواند نمایشی را که کادر فنی از او انتظار دارد در دربی به نمایش بگذارد یا خیر. به خصوص در شرایطی که یحیی گل محمدی به دلیل حرکت نابهنگام این مهاجم هلندی یورگن لوکادیا را در اختیار ندارد و شیخ دیاباته نیز مصدوم است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وحید امیری روزهای عجیبی را پشت سر گذاشت. از مصدومیتی که می تواند مانع از حضور مجدد او در لیست تیم ملی برای جام جهانی شود تا اتفاقات بعدی.